خبرگزاری کار ایران

آماده باش در تمرین السد پیش از رویارویی با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۶۰

تیم فوتبال السد قطر امشب (شنبه) آخرین تمرین خود در دوحه را پیش از سفر به تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال السد فردا برای برگزاری بازی برگشت  مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوحه را به مقصد تهران ترک می‌کند تا روز سه‌شنبه هفته جاری رو در روی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران قرار بگیرد. مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی در آماده‌سای تیم السد برای رویارویی با پرسپولیس پس از اضافه شدن ملی‌پوشان قطری و خارجی جدی‌تر دنبال کرد. او در تمرین‌های روزهای اخیر بازیکنان خطوط کناری زمین و قدرت تیمی همه‌جانبه در سایر خطوط را مورد ارزیایی قرار داد.

همچنین کادر فنی تیم فوتبال السد قطر با توجه به محرومیت سعد الشیب (دروازه‌بان اصلی) مشعل برشم و جهاد محمد را از نظر فنی و روانی مهیای بازی با پرسپولیس می‌کنند. تمرین امشب تیم السد نیز به سبک بازی و تاکتیک‌های اصلی رویارویی با پرسپولیس اختصاص دارد. پس از پایان این تمرین فهرست 21 نفره بازیکنان تیم فوتبال السد قطر برای سفر به تهران از سوی کادر فنی اعلام می‌شود.

السد در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز