خبرگزاری کار ایران

انصاری: بازی با السد یک بازی ملی است/ اگر نتیجه خوب می‌خواهند باید تیم را خوب حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۹۸

مدافع پرسپولیس از فوتبالدوستان خواست که برابر السد به کمک این تیم بیایند.

به گزارش ایلنا، محمد انصاری بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نود ارومیه در جام حذفی درباره مصاف بعدی پرسپولیس مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی با السد یک بازی ملی است و امیدوارم با حمایت همه ایران و نه تنها پرسپولیسی‌ها بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به فینال صعود کرده و افتخارآفرینی کنیم.

وی درباره اظهارات سیدجلال حسینی و اینکه او اعتقاد دارد روحیه تیم قبل از بازی با السد پایین است، گفت: طبیعی است که باید برای این بازی به پرسپولیس نگاه ملی شود. اگر نتیجه خوب می‌خواهند باید تیم را خوب حمایت کنند و انشاءالله همین اتفاق هم رخ می‌دهد و ما با حمایتی که صورت می‌گیرد السد را شکست می‌دهیم.

انصاری درباره اینکه بسیاری از اهالی فوتبال،‌ پرسپولیس را از پیش فینالیست می‌دانند، خاطرنشان کرد: کسی که فوتبالی باشد نمی‌تواند پرسپولیس را از پیش برده بداند کار برای ما و السد سخت است و هنوز هیچ چیز تمام نشده است. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و عملکردی که در دوحه داشتیم را در ورزشگاه آزادی هم تکرار کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره مشکلات پرسپولیس تصریح کرد: مشکلات‌مان مجموعه عواملی است که باید برطرف شود. تیم ما نیازمند حمایت بیشتر است تا بتوانیم صعود کنیم.

وی گفت: از روز اول صد درصد توان‌مان را در لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌ایم و همانطور که برانکو معتقد بود هدف ما قهرمانی این مسابقات بوده  با این وضعیتی که داریم قرار گرفتن در این جایگاه واقعا خوب است و امیدوارم که به آسیا هم صعود و کار خوبمان را تکمیل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز