خبرگزاری کار ایران

برانکو: 5 روز فرصت داریم تا به وضعیت نرمال برگردیم / فکر می‎‌کنم کمال به بازی با السد برسد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۹۱

سرمربی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد کمال کامیابی نیا در دیدار برابر السد قطر حضور داشته باشد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار برابر نود ارومیه گفت: بعد از اردوی تیم ملی و تعطیلاتی که داشتیم دوباره وارد بازی‌های رسمی شدیم. این بازی جام حذفی بود و مهم‌ترین مسئله بردن و صعود به مرحله بعد است. ما به این موضوع رسیدیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون مهم بردن است.

او ادامه داد: البته نمی‌توانستیم از این واقعیت فرار کنیم که سه‌شنبه بازی مهمی برابر السد قطر داریم و به همین خاطر، این نوع بازی‌ها در جام حذفی، بحران‌زا است و می‌تواند اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ دهد. از الان به بعد، خودمان را برای بازی با السد آماده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تأثیر تعطیلی لیگ روی روند آمادگی تیمش اظهار داشت: تیم از لحاظ جسمانی آماده است. احمد نوراللهی، علیرضا بیرانوند و بشار رسن در روزهای اخیر با ما نبودند، اما شرایط همین است و بقیه هم مشکل دارند. بازی با السد دیگر این حرف‌ها نیست که بازیکنی آماده نباشد یا نخواهد باشد یا مصدوم باشد.

او افزود: 5 روز فرصت داریم تا به وضعیت نرمال برگردیم و طبیعی است انتظار دارم تا بازی با السد به آمادگی مدنظرمان برسیم. مشکل ما در حال حاضر کمال کامیابی‌نیا است و وضعیت او را فردا خواهیم دید، اما با توجه به شناختی که از مصدومیت‌های کمال داریم، فکر کنم به بازی با السد برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز