خبرگزاری کار ایران

امامی فر: دو ماه است که هم قسم شدیم شرایط تیم را بهبود ببخشیم/ گل از روی پنالتی هم قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۰۵

مربی سپیدرود درباره بازی با ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپدرود و ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از سه بازی خارج از خانه در شرایط بهتری با ذوب‌آهن بازی داریم. با استفاده از تعطیلات لیگ نقاط ضعف خود را از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی بهبود بخشیدیم و شرایط تیم بهتر است.

وی ادامه داد: از لحاظ آمار و ارقام، نکاتی را از تیم خود و نیز تیم ذوب‌آهن درک و بر همان اساس تمرینات تیم را طراحی کردیم. بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی نزدیک دو ماه است که همقسم شده‌اند که شرایط باشگاه و تیم سپیدرود را بهبود ببخشند. از نوع تمرین کردن بازیکنان رضایت کامل داریم و پیشرفت آنها را به وضوح می‌بینیم. در لیگ شرایط سختی را پیش رو داریم با این حال ما ناامید نمی‌شویم و مطمئنم با حمایت پرشور هواداران که مالکان اصلی باشگاه سپیدرود هستند، این مهم را انجام می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود درباره مصدومان تیمش برای دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: برای بازی فردا، چند مصدوم داریم. علی عباسی بهبود یافته اما عزتی، شنانی، شریفی، کریمی و فردوسی مصدوم هستند و آنها را در اختیار نداریم. با این حال شرایط رو به بهبودی است.

امامی‌فر در پاسخ به انتقاد خبرنگاری در مورد خط حمله سپیدرود و اینکه این تیم تنها از نقطه پنالتی گلزنی می‌کند، تصریح کرد: ما بر اساس موجودی خود و نفراتی که با باشگاه سپیدرود قرارداد دارند، هدف‌گذاری کردیم. از نظر من، گل از روی نقطه پنالتی هم قبول است. این نکته‌ای نیست که بابت آن نگران باشیم با این حال تمرینات اختصاصی خط حمله و تمرینات ترکیبی انجام می‌دهیم. تفکرات کاملاً حرفه‌ای در تیم پیاده می‌کنیم و این اتفاق، زمان‌بر است. ما نزدیک دو ماه است که کار خود را آغاز و 10 جلسه در سالن بدنسازی کار کرده‌ایم. فکر می‌کنم پیشرفت تیم خوب بوده، اما روی مسئله‌ای که آن را ذکر کردید، فکر کردیم و روی آن کار می‌کنیم. امیدوارم از فردا این اتفاق رقم بخورد.

وی درخصوص شرایط مالکیت باشگاه سپیدرود خاطرنشان کرد:‌ علی کریمی در یک مصاحبه کلی، درباره همه مسائل، بدهی‌ها و مشکلات صحبت می‌کند. او درباره بحث مالکیت باشگاه و قرارداد مابین مالکیت و هیئت فوتبال استان گیلان توضیح می‌دهد. من اکنون درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز