خبرگزاری کار ایران

یک یاغی و یک یار قدیمی با لباس آبی، چشم در چشم علی دایی!

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۳۴

دو تیم سایپا و استقلال از هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی رودروی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، تقابل های جذابی در این مسابقه شاهد خواهیم بود که می‌تواند به جذابیتهای این مسابقه کمک کند. تقابل هایی که شاید جنجال برانگیز باشد و باید ببینیم چه اتفاقاتی در ورزشگاه تختی رخ خواهد داد.

مهاجم جوان تیم استقلال که در این فصل عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته و توانسته در میان بازیکنان با تجربه استقلال به ترکیب اصلی برسد در تلاش خواهد بود تا در مقابل تیم سابقش توانایی های خود را به رخ بکشد. صیادمنش در ابتدای فصل از سرخابی‌های پایتخت پیشنهاد داشت. حتی خبر توافق او با پرسپولیس هم به گوش رسید اما این بازیکن تصمیم گرفت به تیم وینفردشفر ملحق شود. انتقال او به استقلال بسیار بحث برانگیز بود و حتی کار به شکایت از او نیز کشیده شد و مسئولان سایپا معتقد بودند صیادمنش با آنها قرارداد دارد که این شکایت به جایی نرسید و مشخص شد که حق با بازیکن استقلال بوده است. صیادمنش در این مسابقه سعی خواهد کرد جواب اعتماد و سرمایه گذاری باشگاه استقلال را با نمایشی درخشان به خود بدهد و باید ببینیم می‌تواند در این امر موفق باشد یا خیر.

محمد دانشگر دیگر بازیکن این تیم است که در مقابل سایپا تیم دو فصل گذشته خود حاضر خواهد شد و باید ببینیم فرصت بازی به او خواهد رسید یا اینکه دوباره باید کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز