خبرگزاری کار ایران

شهرآورد استارت آپی، کسب و کارهای آنلاین فعال در حوزه اطلاع رسانی خبری استقلال و پرسپولیس

رقابت های استارت آپی استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۲۳

رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با ایلنا گفت : رقابت های استارت آپی دربی آنلاین روزدوشنبه 28 آبان ماه از ساعت 16 الی 22 در دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران برگزار می شود. شرکت در این سمینار برای همه مردم و علاقه مندان به فوتبال رایگان است. برای شرکت در این سمینار از همه مدیران کسب و کار های آنلاین تیم های استقلال و پرسپولیس جهت حضور و سخنرانی در جمع هواداران، دعوت بعمل آمده است.

استقلال و پرسپولیس اگرچه فعالان بخش ورزش و فرهنگ کشور هستند، اما این پتانسیل را دارند تا با کمک هواداران خود، سرمایه اقتصادی ارزشمندی را ایجاد کرده و در مسیر ورزش، سلامت، تندرستی و پویایی از آن استفاده نمایند. مهندس زهرا بختیاری رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با ایلنا گفت: در حالی که ورزش جزء 10 حوزه ثروت ساز در کشورهای مختلف جهان است، هنوز در ایران به تعداد کافی استارت آپ ورزشی نداریم. ایشان افزودند: با توجه به فعالیت سایت های با درآمد مناسب در حوزه فوتبال، بنا داریم تا در سمینار رقابت های استارت آپی دانشگاه شمسی پور، استارت آپ های فوتبالی را با نگاه کسب و کاری و با حضور تعداد زیادی از هواداران این دو باشگاه بررسی کنیم.

زهرا صادقی سردبیر سایت کانون هواداران باشگاه استقلال در مصاحبه با ایلنا گفت: پایگاه اطلاع رسانی و وب سایت خبری - تحلیلی هواداران استقلال تهران حدودا 8 سال پیش با اهداف ذیل طراحی و راه اندازی شده است :

1.  اطلاع رسانی جامع، شفاف و مستقل

2.  توسعه فرهنگ هواداری استقلال و ارتقاء سطح آگاهی هواداران استقلال

3.  ایجاد ارتباط دو سویه با هواداران با هدف اخذ پیشنهادات ، انتقادات و شکایات آنان و انعکاس آنها

4.  حمایت و پشتیبانی از منافع مالی و معنوی باشگاه استقلال

5.  پر کردن اوقات فراغت هواداران و ایجاد یک محیط سالم و با نشاط ورزشی در دنیای اینترنت.

اکنون که 8 سال از فعالیت این پایگاه خبری میگذرد هنور هم سیل زیادی از هواداران دنبال کننده این پایگاه خبری هستند و این مطلب نشان از این دارد که ما توانسته ایم رسالت خویش را به درستی انجام دهیم.

رقابت های استارت آپی استقلال و پرسپولیس

نماینده کانال هواداران پرسپولیس در مصاحبه با ایلنا گفت: این کانال به عنوان بزرگترین رسانه هوادارای پرسپولیس با بیش از ۳ سال سابقه فعالیت، همواره تلاش کرده است تا بهترین باشد. ما تلاش کردیم از طریق ارتباط مستقیم با مدیریت باشگاه و افراد معتبر و بسیار نزدیک به تیم، اخبار دقیقی را منتشر کنیم که این نوع اطلاع رسانی مورد توجه مخاطبان کانال نیز قرار گرفته است. از دیگر اهداف ما ساخت ترانه‌ها، کلیپ‌ها، طرح‌های زیبای تصویری و بسیاری از ایده های اختصاصی دیگر برای کانال و پرسپولیس بوده که مورد پسند واقع شده است. همیشه پذیرنده انتقادات و پیشنهادات بودیم و تلاش کردیم ارتباط خود را با هوادار به بهترین شکل حفظ کنیم. پلی میان هوادار و باشگاه بودیم که درخواست‌ها یا انتقادات مردم عزیز را به اطلاع باشگاه برسانیم. همیشه برای حفظ ارزش‌ها و حق باشگاه پرسپولیس قدم برداشتیم و در کنار فرهنگ سازی، کل کل های شیرینی نیز با هواداران محترم تیم رقیب داشته ایم. خوشحالیم که در مجموع هم باشگاه و هم هواداران پس از ۳ سال همچنان همراه ما بوده و از ما راضی هستند؛ امیدواریم با وجود تمام مشکلات، پر قدرت تر از قبل در خدمت هواداران عزیز پرسپولیس باشیم.

رقابت های استارت آپی استقلال و پرسپولیس

علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد رایگان می توانند از طریق مراجعه به لینک ثبت نام (اینجا را کلیک کنید) در رویداد رقابت های استارت آپی شهرآورد شرکت کنند. شایان ذکر است که سمینار رقابت های استارت آپی سمیناری رایگان در حوزه کسب و کار است که از بهمن سال 96 آغاز شده است و تمامی کسب و کارهای آنلاین را در حوزه های مختلف بررسی می کند. تا به حال 7 حوزه از مشاغل به نام های آزمایش آنلاین، بیمه آنلاین، تاکسی آنلاین، معماری آنلاین، املاک آنلاین، خشک شویی آنلاین و گردشگری آنلاین بررسی شده اند و در هشتمین جلسه از آن، کسب و کارهای فعال در حوزه استقلال و پرسپولیس یا شهرآورد آنلاین بررسی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز