خبرگزاری کار ایران

کی روش: دیگر خسته شدم؛ اگر ما را نمی‌خواهید واضح بگویید!

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۳۸۵

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار برابر بولیوی حضور یافت و اعلام کرد اگر افرادی راضی به ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال نیستند، به صورت واضح آن را علنی کنند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پس از دیدار ایران برابر بولیوی اظهار داشت: از شما دوستان تشکر میکنم بازی خوبی را شاهد بودیم فوتبال مدرن زیبا و کارهای ترکیبی خوبی در آن بود و مطمئن هستم هواداران فوتبال که امشب به استادیوم آمده بودند راضی به خانه رفتند چون کارهای ترکیبی و بازی خوبی را مشاهده کردیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم مسیر طولانی پیش رو داریم باید کارایی ما بیشتر باشد، فکر می‌کنم حداقل باید 4 گل به ثمر می‌رساندیم. همانطور که گفتم نتیجه اینگونه بازی ها مهم نیست و مهم هماهنگی لازم بود که تک تک بازیکنان استحقاق تبریک و تحسین را دارند. آنها لیاقت بهترین امکانات را دارند تا به آمادگی بیشتر دست پیدا کنیم.

کی روش افزود: می‌خواهم از هوادارانی که امشب در ورزشگاه حضور پیدا کردند تشکر کنم. ما هنوز بازی های فیفا دی در آبان ماه را پیش رو داریم و امیدواریم دو بازی آماده سازی دیگر برگزار کنیم. تلاش خواهیم کرد که تیم ملی را در خانه های طرفداران ایران که در شهرهای دیگر هم حضور دارند تبریز شیراز مشهد در سراسر کشور حضور دارند، ببریم. البته باید با تیم‌های میهمان که دوست داریم برابر آنها بازی کنیم هماهنگی انجام بدهیم که در شهرهای دیگر بازی کنیم و تیم مان را به دیگر طرفداران تیم ملی نزدیک کنیم.

او درباره عملکرد خط دفاعی گفت: مطمئنا ما دوست نداریم هیچ یکی از بازیکنان مصدوم باشند اما اینگونه بازیکنان آماده سازی فرصتی است تا دیگر بازیکنان بازی کنند. پورعلی گنجی بازیکن خوب و مهمی برای ماست ولی نوع بازی روزبه و حسینی و همچنین تداوم کارایی آنها به ما امیدواری زیادی می‌دهد. اگر به خاطر داشته باشید روزبه چند ماه پیش در هافبک بازی میکرد اما من او را آماده کردم و در جام جهانی به عنوان دفاع بازی کرد.همینطور حسینی قبل از جام جهانی تنها یک بازی دوستانه انجام داد اما حالا یک دفاع با استحکام بالاست و این دفاع وسط‌ها برای 10 سال آینده ایران کافی خواهند بود.

کی روش بیان داشت: مطمئنا یک تیم خوب از بازیکنان با کیفیت بالا با تجربه و انگیزه لازمه تشکیل شده است.یک بار دیگر میگویم ما نسبت به قبل در شرایط بهتری هستیم البته هنوز در آن جایگاهی که میخواهیم یا بقیه عاشق حضور آن ما در آن هستیم، حضور نداریم.

سرمربی تیم ملی درباره حضور بانوان گفت: لذتی که بازیکنان چشیدند برای حضور مادران و خواهرانشان که سال ها دوست داشتند در داخل زمین آنها را ببیند من هم جزوی از این بخش هستم که لذت بردم. مطمئنا در جامعه ما به خاطر اینکه خودم را جزوی از این جامعه می‌دانم، این مسئله فرهنگی و حساس است ولی بنده فکر می‌کنم که آینده فوق العاده در انتظار ایران است. اگر این شروع مسیر هم باشد باید به آن خوش آمد گفت. مطمئن هستم بقیه جهان هم بسیار احترام خواهند گذاشت. ولی مطمئنا این مطلبی است که باید در دستان مسئولین باشد. البته باید اعتراف کنم بسیار خوب و جالب بود که بانوان در استادیوم تیم ملی را تشویق کردند.

کی روش در پاسخ به این سوال که از سرعت بازیکنان تیم ملی در ضدحمله رضای ما در نیمه اول انتقال توپ های ما سریع و مستقیم بود. حرکات قطری در زمین را شاهد بودیم. در نیمه دوم بیشتر سعی داشتیم حفظ توپ کنیم و با پاس های بیشتر رو به جلو برویم. فکر می‌کنم هر دو نیمه خوب بودیم اما در گل زدن خجالتی بودیم و باید آن را برطرف کنیم. اگر صحبت های من مقداری از افتادگی فاصله دارد عذرخواهی میکنم اما به شخصه فکر می‌کنم شما در ایران فرصت زیادی برای دیدن چنین فوتبالی ندارید و فوتبالی که امروز شاهد آن بودیم با کمال احترام بسیار متفاوت بود.

سرمربی ایران درباره اهداف تیم ملی در راه رسیدن به جام ملت‌های آسیا گفت: من فقط برای یک دلیل حضور دارم. وقتی آقای تاج و اسلامیان دعوت به تمدید قرارداد کردند، در آن برهه جزوی از برنامه من نبود که پیشنهاد 6 ماهه را قبول کنم چون پیشنهادهای دیگری وجود داشت حتی با مدت 4 سال. ولی این چالش را پذیرفتم چون می‌خواستم وفادار باشم به هشت سال از زندگی خودم به اتفاقاتی که طی این سال ها رخ داده است. برای بعضی ها که ارزش ندارد باید بگویم من و کادرم فداکاری‌های زیادی انجام دادیم. به شدت اعتقاد دارم که استحقاق یک فرصت را داریم که در امارات برای به دست آوردن قهرمانی رقابت کنیم. دیگر باید چه کار کنیم که مستحق باشیم و احترام بعضی از افراد را در ایران کسب کنیم. چه کار دیگری باید انجام بدهیم تا فرصت های بهتری برای آماده سازی تیم انجام بدهیم. که به صورت سیستماتیک به ما بی احترامی می‌کنند... دیگر باید چه کار بکنیم؟ واقعا شگفت زده هستم چون بازیکنان متعهد هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم اما در سپتامبر اما از دو بازی یک بازی انجام دادیم و این ماه هم همینطور. از طریق دوستم سرمربی بولیوی این بازی را نجات دادیم و بازی کردیم. برای بازی با ازبکستان هم همینطور. اگر صادقانه بگویم من خسته شدم از این همه بی احترامی بسیار خسته هستم. توهین ها و اسامی که به ما لقب می‌دهند. دروغ هایی که گفته می‌شود. اگر ما را اینجا نمی‌خواهید لطفا در صورت ما به ما بگویید. به خاطر اینکه فکر می‌کنم برخی از اصحاب رسانه، مربیان خاص همیشه هم همان ارکست است، همان ارکست. ولی متاسفانه رهبران ارکست صورتشان را نشان نمی‌دهند. ان شاء الله خدا صبر بدهد تا آن را انجام بدهم. بگذارید اینگونه صحبت هایم را تمام کنم. فکر می‌کنم بازیکنانم کادرما از مسئولین استحقاق کمی از احترام را داریم دیگر باید چه کاری انجام بدهیم تا آن را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز