خبرگزاری کار ایران

آلومینیوم اراک ۲ - شاهین بوشهر ۲؛

تساوی در حساس‌ترین بازی هفته هشتم/ فرار فکری از شکست بادرخشش گلر شاهین

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۲۹۴

تیم آلومینیوم اراک در دیداری بسیار زیبا و پرگل در خانه‌اش مقابل تیم شاهین بوشهر متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم آلومینیوم اراک و شاهین بوشهر از ساعت 15:15 در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی 2-2 دست یافتند.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

آلومینیوم؛ محمد رضا قویدل - مجید ایوبی - رامتین سلیمان زاده - امید نظامی پور - روح الله نعمتی - عباس یحیی بیگی - سید مهدی حسینی - رضا معقولی - حجت اسلامی - مهدی ترکمان - سید میثم آقایی

سرمربی: محمد ربیعی

شاهین بوشهر؛ سجاد بیرانوند - حسن نجفی - علی گودرزی - مرتضی غلامعلی تبار - کمال نیکخوی - میلاد فیاض بخش - امیر حسین موسی زاده - محمد محبی - میلاد شعبانلو - حسین مالکی - شهرام سالاری

سرمربی: محمود فکری

شرح دقایق حساس بازی؛

دقیقه 3: موقعیت خطرناک شاهین بوشهر توسط آیدین قویدل مهار شد.

دقیقه 4: در حالتی تک به تک، حجت اسلامی مهاجم آلومینیوم با دروازه شاهین تک به تک شد که این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 6: گل اول بازی توسط بهمن سالاری زده شد. روی حرکت و پاس در عمق زیبای محمد محبی، سالاری مهاجم شاهین بوشهر با ضربه‌ای دقیق توانست دروازه آلومینیوم را باز کند. سالاری بعد از گلزنی، از داور بازی نیز کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 12: شوت از راه دور رضا معقولی با فاصله اندکی به از کنار دروازه شاهین به بیرون رفت.

دقیقه 20: گل دوم این بازی نیز توسط بهمن سالاری به ثمر رسید. روی پاس پشت مدافعین میلاد شعبانلو، بهمن سالاری به آیدین قویدل تک به تک شد و به راحتی توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 42: پس از چند حمله نصفه و نیمه، آلومینیوم پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که ضربه ایستگاهی این تیم را رضا معقولی با ضربه‌ای استادانه و بغل پا، تبدیل به گل کرد.

دقیقه 47: روی حرکت تیمی و بسیار منظم تیم آلومینیوم، آنها صاحب ضربه پنالتی شدند که ضربه امید نظامی پور را سجاد بیرانوند، گلر شاهین بوشهر دفع کرد.

دقیقه 53: پس از 6 دقیقه از پنالتی اول آلومینیوم، داور در دقیقه 53 نیز برای اراکی‌ها پنالتی اعلام کرد و این بار رضا معقولی پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دروازه حریف را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

گفتنی است شاهین بوشهر با این تساوی 12 امتیازی ماند و در رده سوم جدول باقی ماند. آلومینیوم اراک نیز با احتساب این تساوی، 11 امتیازی شد و در رده پنجم جدول ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز