خبرگزاری کار ایران

دردسر مائده برهانی در اولین بازی در ترکیه؛ گفتند بدون حجاب بازی کن!

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۶۸۰

بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران که به تیم کچورن اسپور ترکیه ملحق شده است در اولین مسابقه خود برای این تیم با مشکل عجیبی روبرو شد به طوری که از او خواسته شد بدون حجاب بازی کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ مائده برهانی پیش از اعزام تیم ملی والیبال زنان ایران به مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا با تیم کچورن اسپور در ترکیه قرارداد امضا کرد تا در سطح دوم والیبال ترکیه به میدان برود.

پس از پایان مسابقات ایران در کاپ آسیا، برهانی به ترکیه رفت و در تمرینات تیمش حاضر شد تا آماده بازی برای این تیم شود اما در اولین بازی رسمی با پیراهن کچورن اسپور اتفاق عجیبی برای مائده برهانی رخ داد به طوری که از او خواستند تا بدون حجاب بازی کند.

ماجرا از این قرار بود که ناظر بازی پس از مشاهده برهانی در ترکیب کچورن اسپور و پوشش او، از او خواسته بدون حجاب بازی کند و اعلام کرده که حضورش با حجاب در میدان مغایر با قوانین است. حتی در این شرایط مربیان و مدیر باشگاه هم از او خواسته‌اند با توجه به این مشکل قید بازی با حجاب را بزند.

برهانی نیز از این کار امتناع می‌کند و می‌گوید بر اساس حفظ حجاب با تیم کچورن اسپور قرارداد بسته و از مدیر عامل باشگاهش می‌خواهد موضوع را از طریق فدراسیون والیبال ترکیه پیگیری کند تا او بتواند در مسابقه حاضر شود.

در نهایت فدراسیون والیبال ترکیه به ناظر مسابقه، برای حضور برهانی دز زمین بازی مجوز می‌دهد و مشکل برهانی حل می‌شود تا از یک اتفاق ناگوار برای مائده جلوگیری شود. برهانی در این بازی درخشش بسیار خوبی داشت و در جریان برد 3 بر 2 تیمش، امتیاز آورترین بازیکن میدان هم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز