خبرگزاری کار ایران

المپیک جوانان ۲۰۱۸

درگذشت دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال؛ باخ: مرگ پاتریک شوک بزرگی بود

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۲۴

در جریان بازیهای المپیک جوانان 2018 پاتریک باومن دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال و عضو کمیته بین المللی المپیک درگذشت تا مسئولان برگزاری رقابتها در شوک بزرگی بسر برند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پاتریک باومن، دبیرکل سوئیسی فدراسیون جهانی بسکتبال و عضو کمیته بین المللی المپیک به دلیل حمله قبلی در جریان بازیهای المپیک جوانان 2018 در آرژانتین در سن 51 سالگی درگذشت.او که دارای 2 فرزند بود از سال 2002 به عنوان دبیرکلی مقتدر در فدراسیون جهانی بسکتبال، فیبا به فعالیت مشغول بود.

هوراشیو موراتوره، رئیس فدراسیون جهانی بسکتبال در این مورد گفت: پاتریک برای ما فراتر از دبیر کل و عضو کمیته ملی المپیک بود. او دوستی صمیمی و عنصری ارزشمند برای خانواده بسکتبال و ورزش بود.

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک نیز اظهار داشت: مرگ پاتریک، شوک بزرگی برای ما بود که باورکردنی نیست. او به سختی برای ما و برای بسکتبال کار می‌کرد. او عاشق بسکتبال بود. ما رهبر جوانی را از دست دادیم.

پرچم المپیک به نشانه احترام به درگذشت باومن در مقر این کمیته و محل بازی‌های المپیک جوانان برای 3 روز به حالت نیمه افراشته درآمد. مراسمی هم در دهکده بازی‌ها در آرژانتین به یادبود وی برپا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز