خبرگزاری کار ایران

کاپیتان‌های پرسپولیس و استقلال و تمرین علیه کارلوس کی روش (ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۹۳۱

دو کاپیتان پرسپولیس و استقلال که جایی در لیست کارلوس کی روش در تیم ملی ندارند، در تمرینی مشترک با یکدیگر حاضر شدند.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی رحمتی، دروازه بان موفق استقلال همچنان شانس حضور در تیم ملی را ندارد تا هواداران استقلال از موهبت حضور او محروم باشند. کاپیتان و شماره یک استقلال که طی فصول اخیر نمایش مناسبی در ترکیب تیمش داشته به واسطه اتفاقی که مربوط به پیش از جام جهانی برزیل بود، شانس حضور در تیم ملی را به کلی از دست داده اما طی این مدت همواره با نمایش خود باعث شده تا هجمه جالبی برای بازگشتش به تیم ملی شکل گیرد.

سیدجلال حسینی نیز دیگر بازیکنی است که به شکلی عجیب از تیم ملی ایران دور مانده است. کاپیتان پرسپولیس که طی هفت سال اخیر جایگاه ثابتی در لیست تیم ملی داشت در آستانه جام جهانی با ادعای جوان شدن ترکیب تیم ملی از فهرست کی روش خط خورد و این در حالی است که بعد از پایان این رقابت‌ها همچنان نفراتی با نزدیکی شرایط سنی به کاپیتان پرسپولیس در تیم ملی عضویت دارند. 

کاپیتان‌های محبوب هواداران استقلال و پرسپولیس این روزها دور از حواشی موجود در خصوص دوری از تیم ملی تمرینات سنگین خود را برای حفظ آمادگی بدنی دنبال می‌کنند و امیدوارند به تیم‌های خود برای کسب موفقیت کمک کنند.

سیدجلال حسینی بدون توجه به اظهارات کی روش مبنی بر بالا رفتن سن اکنون ستاره تیمش محسوب می‌شود و رحمتی نیز در جبهه دیگر به عنوان رهبر و کاپیتان تیمش در تلاش است تیمش را به موفقیت در ادامه مسابقات نزدیک کند.

حجم ویدیو: ۶.۶۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز