خبرگزاری کار ایران

پس از افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

دکتر سلطانی فر: سیاست کلی دولت و وزارت ورزش و جوانان حمایت از کالای داخلی است / تمجید وزیر ورزش از اقدام فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۷۹۹

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز پس از افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم روند موفقیت ورزش ایران در سال 97 ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر، در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات ورزشی گفت: در ابتدا باید موفقیت های ورزشکاران ایران در میادین مختلف از جمله بازی های پاراآسیایی را تبریک بگویم. سال ۹۷ تا اینجا برای ورزش ایران بسیار تاریخی سپری شد. ابتدا تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نمایش خوبی داشت و پس از آن در بازی های آسیای 2018 اندونزی نتایج درخشانی کسب کردیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در هفته اخیر هم کاروان ورزش ایران در بازی های پاراآسیایی توانست با مدال آوری های پرتعداد عنوان سوم آسیا را کسب کند. این موفقیت ها را به مردم ایران تبریک می گویم و ان شاءالله در ادامه سال هم شاهد برد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم و بعد از سال‌ها بتوانیم قهرمان آسیا شویم. همچنین مسابقات کشتی قهرمانی جهان را داریم که امیدواریم کشتی‌گیران هم بدرخشند. امیدوارم تیم ملی فوتبال هم بتواند در جام ملت های آسیا عنوان قهرمانی قاره آسیا را بعد از سال ها به خود اختصاص دهد.

دکتر سلطانی فر با اشاره به برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی گفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۷ برای تولید و حمایت از کالای ایرانی همه ما باید تلاش کنیم در راستای تحقق این شعار قدم برداریم. تمام توان و تلاش ما هم این است که با استفاده از ابزارهای‌مان به تولید داخلی کمک کنیم. در همین ارتباط کاروان آسیایی ایران هم با وجود اینکه پیشنهادات خوبی از برندهای خارجی داشتیم از تولیدات داخلی استفاده کردیم که کیفیت خوبی هم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: سیاست کلی دولت این است که از تولیدات ایرانی حمایت کنیم تا آن‌ها بتوانند رشد کنند و علاوه بر بازارهای داخلی تولیدات خود را هم صادر کنند. ضمن اینکه می‌دانیم برخی‌ها از برندهای ایرانی صادر هم می‌کنند.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال نیز در این نمایشگاه غرفه‌ای را دایر کرده است تا فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش بگذارد. مسئولان وزارت ورزش و جوانان از این بابت فدراسیون فوتبال را مورد تمجید قرار دادند که سعی کرده به عنوان یک فدراسیون ورزشی حضوری فعال در نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز