خبرگزاری کار ایران

اقدام دیگر زنوزی در مسیر حرفه‌ای شدن تراکتور؛

کمپ اقامتی مجهز تراکتورسازی در دست ساخت (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۶۳۱

باشگاه تراکتورسازی به زودی صاحب یک کمپ اقامتی مجهز خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی تراکتورسازی، باشگاه تراکتورسازی در زمان مالکیت جدید روزهای متفاوتی پشت سر می‌گذارد و محمدرضا زنوزی مطلق تصمیم گرفته تا بهترین امکانات ممکن را در اختیار تراکتورسازان قرار دهد تا این تیم بتواند مسیر موفقیت را هرچه سریع‌تر طی کند.

تدوین چارت سازمانی و سازمان‌دهی تشکیلات باشگاه، تخصیص پروازهای اختصاصی و چارتر هواپیمایی آتا، پس‌ازآن جذب بازیکنان ملی‌پوش و بازیکنان خوب خارجی در اولویت برنامه‌های مالک جدید باشگاه قرار گرفت.

بهره‌مندی از امکانات موجود در مجموعه ورزشی بنیان دیزل برای تیم تراکتورسازی دیگر اتفاق خوشحال‌کننده برای تراکتورسازان بود که این تیم توانست در زمین چمن باکیفیت این ورزشگاه برنامه‌های تمرینی خود را پیش برده و در کنار آن نیز در زمین اصلی دیدارهای تدارکاتی خود را بدون هیچ‌گونه کمبودی برگزار کند.

ساخت و تجهیز «مجموعه اقامتی ورزشی تراکتور» در کنار زمین‌های تمرین و بازی این تیم جدیدترین اقدام باشگاه است که تا سه ماه آینده طی برنامه فازبندی شده افتتاح و مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

مهندس سید علی سید هاشمی مدیر این پروژه درباره روند آماده‌سازی «مجموعه اقامتی ورزشی تراکتور» می‌گوید: «تأسیس مجموعه مذکور در ابتدا صرفاً با هدف ساخت سوئیت برای اقامت بازیکنان به درخواست مربیان؛ طی سال‌های گذشته جزو اهداف مجموعه بنیان دیزل بوده که با خرید سهام باشگاه تراکتور به پروژه بزرگ‌تری تبدیل شد و هم‌اینک در مساحتی با زیربنای 1800 مترمربع در حال آماده‌سازی است. این پروژه طی فازبندی در سه‌طبقه تا سه ماه آینده طبق برنامه پیش‌بینی‌شده تحویل تیم تراکتورسازی خواهد شد.»

مدیر این پروژه ادامه می‌دهد: «در طبقه همکف این مجموعه 8 سوئیت و یک سالن بدن‌سازی در نظر گرفته شد و در طبقه اول نیز سالن غذاخوری، لابی و در طبقه‌های بالاتر اتاق‌های استراحت مخصوص بازیکنان و کادر فنی پیش‌بینی‌شده است، بطوریکه تا تعداد دو تیم بازیکن و کادر فنی در این مجموعه قابل اسکان است.»

مهندس سید هاشمی در ادامه گفت: طی ماه‌های گذشته و با دستور مالک باشگاه به‌صورت شبانه‌روزی و در 3 شیفت نیروهای خود را بسیج کردیم تا این طرح تکمیل‌شده و در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار گیرد.

مدیر پروژه«مجموعه اقامتی ورزشی تراکتور» در مورد فازبندی و نحوه تکمیل این پروژه خاطرنشان کرد: « در فاز نخست برنامه، سالن بدن‌سازی به همراه سوئیت‌ها برای اسکان بازیکنان غیربومی مورد بهره‌برداری قرارگرفته بطوریکه 8 سوئیت در اختیار تیم قرار خواهد گرفت. این بخش از پروژه طی یک ماه آینده آماده خواهد شد. طی فاز بعدی که تا دو ماه طول خواهد کشید، اتاق‌های بازیکنان برای اردوهای قبل از بازی‌ها طی طبقات اول و دوم آماده خواهد شد. 9 اتاق 2 تخته و 2 اتاق 3 تخته برای بازیکنان و یک سوئیت بزرگ با 3 تخت برای کادر فنی در هر طبقه تدارک دیده‌شده است که حتی می‌تواند 2 تیم را در خود جای دهد.»

وی در ادامه می‌افزاید: همچنین در کنار این طرح رختکن ورزشگاه بنیان دیزل به جکوزی، استخر آب سرد و گرم و امکانات به‌روز تجهیز شده ا و ایجاد استخر و امکانات رفاهی برای «مجموعه اقامتی ورزشی تراکتور» از دیگر برنامه‌های این طرح است.

سید هاشمی تأکید می‌کند: با تکمیل این طرح رختکن مجهز میهمان و میزبان، اتاق کنفرانس مجهز برای بازی‌ها، اتاق کار رسانه‌ای، بخش ماساژ، جکوزی و استخر و... مجموعه بنیان دیزل را به یکی از مجهزترین مجموعه‌ها برای خدمت‌رسانی به تیم تراکتور تبدیل خواهد کرد.

در پایان به این نکته باید اشاره کرد که باشگاه تراکتور به‌دور از حواشی در حال تکمیل امکانات خود برای تیم داری حرفه‌ای در کشور است. کاری که به‌صورت موازی هم‌زمان با خرید سهام باشگاه توسط مالک فعلی و به دلیل وجود زیرساخت‌های لازم در باشگاه‌داری حرفه‌ای در حال انجام است. این امکانات به‌مرور تیم تراکتور را به آنچه میلیون‌ها هوادار پرشور به دنبال آن هستند تبدیل خواهد کرد.

کمپ اقامتی مجهز تراکتورسازی در دست ساخت (تصاویر)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز