خبرگزاری کار ایران

اعلام جدایی 10 بازیکن منچستر در صورت حضور مورینیو

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۵۶

منچستریونایتد با خطر از دست دادن بهترین بازیکنانش روبه‌رو است اگر ژوزه مورینیو تا آخر فصل بماند و اوضاع باشگاه به شکل قابل توجهی پیشرفت نکند.

به گزارش ایلنا، بازگشت فوق‌العاده برابر نیوکاسل و پیروزی 3 بر 2 بعد از خوردن دو گل امیدها را زنده کرد که مربی پرتغالی بتواند تیم را متحول کند و بر سر کارش بماند بعد از یک هفته که شایعات زیادی درباره اخراجش منتشر شد. دغدغه دیگر باشگاه علنی شدن مشکلات میان مورینیو و برخی بازیکنان و به جنجال کشیده شدن تیم است. بزرگترین نگرانی درباره پل پوگبا است؛ گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه با 89 میلیون پوند مصمم است در همین ژانویه به بارسلونا برود با آنکه به او گفته‌اند فروشی نیست. این فرانسوی که با تیم کشورش تابستان فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت، با مورینیو درگیر شده و نایب کاپیتانی را از دست داده و حتی اگر مربی اخراج شود، احتمال دارد برای انتقال به کاتالونیا فشار بیاورد.

لوک شاو در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و به نظر می‌رسد مدافع تیم ملی انگلیس تمایلی به تمدید ندارد اگر مورینیو بماند. یونایتد قصد انجام مذاکره دارد اما گویا او مربی را به خاطر انتقادات آشکارش در دو فصل اخیر نبخشیده با اینکه در این فصل بازیکن ثابت تیم شده است.

تمایل آنتونی مارسیال برای مذاکره تمدید قرارداد احتمالا بر این اساس است که او گمان می‌کند مربی پرتغالی روی نیمکت یونایتد دوام نمی‌آورد. او با مورینیو مشکل داشته و به دلیل ترک بدون اجازه اردوی آمریکا در تیرماه جریمه شد. مربی و بازیکن مایل به خاتمه همکاری بودند اما مقامات باشگاه مخالفت کردند. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل اعتبار دارد و اگر این بازیکن 22 ساله با شرایط جدید تمدید نکند، باشگاه بند تمدید 12 ماهه قرارداد او را فعال می‌کند.

داوید دخئا در موقعیت مشابهی است و نگرانی‌هایی درباره بی‌میلی او برای قرارداد جدید وجود دارد. ژرژ مندز مدیر برنامه‌های او که ایجنت مورینیو هم هست، جمعه با اد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد دیدار کرد و گفته می‌شود پیشنهاد تمدید بلندمدت با قراردادی با دستمزد هفتگی 275 هزار پوند که بهترین در جهان است، دریافت کرده اما گویا دخئا درباره توانایی یونایتد در مبارزه برای جام‌های بزرگ زیر نظر مورینیو تردید دارد و نمی‌خواهد بهترین سال‌های بازی‌اش را در یونایتد تلف کند. یونایتد با وجود برد این هفته 7 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد چون از هشت بازی ابتدای فصل سه باخت داشته. باشگاه قرارداد دخئا را تا ژوئن 2020 تمدید می‌کند اگر با او به توافق نرسد. هرچند این ریسک وجود دارد که مجبور شوند دخئا و مارسیال را به‌عنوان بازیکن آزاد بفروشند.

اریک بیلی هم آینده مبهمی دارد. تعویض مدافع میانی تیم ملی ساحل عاج در دقیقه 18 بازی با نیوکاسل بعد از خوردن دو گل واقعا تحقیرآمیز بود. او که اواخر فصل با مربی پرتغالی درگیری‌هایی پیدا کرد، تازه خودش را دوباره در تیم مورینیو جا انداخته بود.

کاپیتان آنتونیو والنسیا هم بعد از آنکه در شبکه‌های اجتماعی پستی گذاشت مبنی بر اینکه مورینیو اخراج می‌شود، از ترکیب تیم کنار گذاشته شد و ژانویه درباره آینده‌اش تصمیم می‌گیرد.

چهار بازیکن هم هستند که تا پایان فصل قرارداد دارند و آینده مبهمی در انتظارشان است، خوان ماتا، آندر اررا، اشلی یانگ و فیل جونز. اررا ترجیح می‌دهد بماند و قرارداد جدیدی ببندد اما شرایط باشگاه با خواسته‌های او همخوانی ندارد و گفته می‌شود به او پیشنهاد بازگشت به اتلتیک بیلبائو را داده‌اند.

منبع: دیلی میل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز