خبرگزاری کار ایران

انتقاد پیکه: از غار بیرون آمدید و دنبال انتقام هستید

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۰۵

بارسلونا برای چهارمین هفته متوالی در لالیگا متوقف شد و در این اتفاق خیلی‌ها دوباره انگشت اتهام را به سمت مدافعان این تیم مخصوصاً جرارد پیکه‌ گرفتند که در صحنه گل حریف تأثیرگذار بود.

به گزارش ایلنا، پیکه درباره افت محسوس خط دفاعی بارسلونا در این فصل گفت: «آمارها همه چیز را می‌گویند. زمانی که شما چنین روندی را در پیش‌ می‌گیرید، هر بار که حریف به سمت دروازه‌تان حمله کند به گل می‌رسد. بارسلونا همیشه یک تیم سراپا هجومی بوده است اما برای بردن جام‌ها و عناوین قهرمانی باید در خط دفاعی هم مستحکم بود. ما در فاز دفاعی باید پیشرفت کنیم و این همان چیزی است که داریم روی آن کار می‌کنیم.»

مدافع میانی 31 ساله کاتالان‌ها در پاسخ به انتقاداتی که از او به خاطر بازی‌های ضعیف اخیرش مخصوصاً در شب شکست مقابل لگانس شده است، هم گفت: «من از نظر فیزیکی فکر می‌کنم که در وضعیت خوبی قرار دارم اگرچه می‌دانم که در بازی مقابل لگانس اشتباه مهلکی انجام دادم. بسیاری از مردم دوست دارند که من بد بیاورم و هر وقت که بارسلونا گلی می‌خورد، همیشه من مقصر جلوه داده می‌شوم. از آنجا که من منتقد رسانه‌ها هستم، آنها هم منتظرند که من مرتکب اشتباهی بشوم و انتقام بگیرند. حالا هم وقتش رسیده است و آنها می‌توانند از این فرصت لذت ببرند.»

پیکه ادامه داد: «حالا وقتش شده که خبرنگاران تلویزیونی از غارهای‌شان بیرون بیایند و از آفتاب لذت ببرند. اشتباه هم اما بخشی از بازی است. طبیعی است که من به‌عنوان بازیکن کهنه‌کار خط دفاعی به خاطر کارهایی که انجام می‌دهم و چیزهایی که می‌گویم، سوژه‌ای برای جلد روزنامه‌ها باشم. وقتی اوضاع برای تیم خوب پیش نمی‌رود، آنها مرا مقصر می‌دانند اما باید به این وضعیت عادت کرد. مهم‌ترین چیز اما پیروزی تیم است و اگر بدون گل خورده باشد که چه بهتر.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز