خبرگزاری کار ایران

ستاره سابق ایران در تدارک گرفتن تابعیت

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۹۹۳

محمدجواد ابراهیمی بعد از اینکه از اردوی تیم ملی کشتی آزاد و بعد از آن از ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی خط خورد، حالا تصمیم گرفته است از ایران برود. ظاهرا او معتقد است که بی‌عدالتی در موردش صورت گرفته و دیگر توان لازم برای برقراری عدالت را ندارد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ابراهیمی کشتی‌گیر شایسته چند سال اخیر ایران بود که از سوی شورای فنی و فدراسیون کشتی به دلیل آمادگی فوق‌العاده‌ای که در این یک سال اخیر داشته از حضور در انتخابی مرحله نهایی معاف شد. او بعد از انتخابی به دو تورنمنت مهم بین‌المللی اعزام شد و یک طلا و یک نقره هم از این دو تورنمنت به دست آورد اما با این وجود حالا شورای فنی فدراسیون او را به خانه فرستاده و به جای ابراهیمی باید دوبنده تیم ملی بر تن کریمی برود؛ علیرضا کریمی که در دو تورنمنت اخیر بین‌المللی دو بار به محمدجواد باخته اما با این حال او انتخاب رسول خادم است. این از نظر محمدجواد ابراهیمی و خانواده‌اش بی‌عدالتی است و به همین دلیل به دنبال اتخاذ تصمیمی است که خودش هم خیلی به اجرای آن علاقه‌ای ندارد اما ظاهرا راه دیگری برایش نمانده است.

فدراسیون کشتی در تصمیمی معنادار بعد از کنار گذاشتن ابراهیمی به او اعلام کرده که از مرحله اول فرآیند انتخابی تیم ملی در سال آینده معاف است اما کسی هست که امروز جواب این سوال را بدهد که ابراهیمی با اتفاقاتی که امروز برایش رخ داده، با چه انگیزه‌ای باید یک بار دیگر وارد چرخه انتخابی کشتی شود؟ امسال چه خیری از این فرآیند دید که سال آینده قصد تکرار دوباره این مسیر را داشته باشد؟ بخصوص اینکه کنار گذاشتن ابراهیمی از اردوی تیم ملی کشتی آزاد که منصور برزگر دلیل آن را به هم ریختن اردوی تیم ملی از سوی ابراهیمی اعلام کرد و خط خوردنش از ترکیب تیم ملی در عین شایستگی، این ذهنیت را به وجود آورده که فدراسیون کشتی علاقه‌ای به این کشتی‌گیر ندارد.

حتی این اظهارنظر که نوع کشتی گرفتن او مورد علاقه فدراسیون کشتی نیست باعث شده تا این ذهنیت به وجود بیاید که فدراسیون کشتی نیازی به ابراهیمی ندارد و به همین دلیل هم گفته شده که محمدجواد ابراهیمی درخواستی را به فدراسیون کشتی داده تا رضایتنامه او برای کشتی گرفتن برای یک کشور دیگر صادر شود. البته ابراهیمی به این کار رضایت قلبی ندارد اما گویا این تصمیمش واکنشی است در مقابل رفتارهایی که با او شده و شاید خواسته با این کار صدای اعتراضش را به گوش همه اهالی این رشته و حتی شاید ورزش برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز