خبرگزاری کار ایران

سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال

در صورت عدم تامین اعتبار شرایط آماده سازی تیم ملی سخت خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۴۸

خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال تاکنون موفق به انتقال درآمدهای خود از فیفا نگردیده است و هیچگونه کمکی از نهادی دیگر بابت تیم ملی نداشته است.

به گزارش ایلنا،خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت:فدراسیون فوتبال تاکنون موفق به انتقال درآمدهای خود از فیفا نگردیده است و هیچگونه کمکی از نهادی دیگر بابت تیم ملی نداشته است.

علی سلیمانی عنوان کرد: با توجه به اینکه منابع درآمدی فدراسیون با نبود حق پخش، تنها قرارداد اسپانسری و تبلیغات محیطی است و فدراسیون در حال حاضر با شرکت فناپ که یکی از شرکت های زیرمجموعه بانک پاسارگاد قرارداد دارد که متاسفانه این شرکت به تعهدات حود عمل نکرده و این موضوع باعث اختلاف در روند آماده سازی تیم های ملی شده است. به گونه ای که فدراسیون مجبور به لغو  مسابقات تدارکاتی و اردوهای داخلی و برون مرزی خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: لذا با توجه به زمان باقیمانده تا شروع جام ملت های  2019 – امارات در صورت عدم تامین اعتبار لازم شرایط آماده سازی بخصوص نسبت به وضعیت رقبای حاضر در جام ملتها بسیار متفاوت و سخت تر خواهد بود.فراموش نکنیم همین شرایط سخت برای تیم های ملی فوتبال، فوتبال ساحلی و بانوان نیز وجود دارد. 

سلیمانی افزود: در صورتی که بخواهیم انتظارات مردم و مسئولین را برآورده کنیم علی الخصوص قهرمانی و کسب نتیجه قابل قبول در آسیا باید مشکلات مالی چه از طریق فیفا و چه از طریق بانک مرکزی و غیره مرتفع شود.

خزانه دار فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال تاکنون موفق به انتقال درآمدهای خود از فیفا  نگردیده است و هیچگونه کمکی از نهادی دیگر بابت تیم ملی نداشته است. امیدواریم بتوانیم حداقل ارز مورد نیاز خود را به قیمت مصوب از دولت دریافت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز