خبرگزاری کار ایران

هاشمی مقدم: مسائل مالی نه، به خاطر تغییر پست با ترابوزان به توافق نرسیدیم/ برای مرتضی و علیرضا خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۳۶۴

مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش و مرتضی پورعلی گنجی درباره علت به توافق نرسیدن مدافع تیم ملی و ترابوزان اسپور صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر هاشمی مقدم بازیکن اسبق استقلال در دهه هفتاد و همچنین مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش و مرتضی پورعلی گنجی در گفت و گو با روزنامه گازتا دمیج، درباره علت عدم بستن قرارداد مرتضی با ترابزوان اسپور اظهار داشت: قراردادی بود ما بین ما و باشگاه ترابوزان اسپور. همه چیز خوب پیش می رفت. در ادامه وضعیت فرق کرد و اشخاص دیگری وارد ماجرا شدند. این حرفه ای نبود.

وی در ادامه افزود: من با رئیس باشگاه حرف زدم و گفتم که این راه درستی نیست. ترابوزان جزو تیمهای بزرگ و قدیمی ترکیه است.‌آنها هواداران فوق العاده ای دارند. مرتضی حس خوبی در آنجا داشت.

مدیربرنامه های پورعلی گنجی همچنین بیان داشت: ما از هلند و دفتر من به سمت استانبول آمدیم. در هتل با رئیس باشگاه و مدیران دیگر حرف زدیم. همه چیز خوب پیش می رفت اما مشاهده کردیم که تیم مدافعان وسطی را جذب کرده است.مجید حسینی، زارگو توره و مصطفی آکباس. مرتضی توانایی بازی در چند پست را داشت اما بهترین منطقه برایش مدافع وسط بود.  ما گفتیم که چرا با وجود جذب چند مدافع اصرار بر خرید مرتضی دارید که گفتند هم برای پست مدافع وسط و هم هافبک به او نیاز دارند و می خواهند استفاده کنند. او در این پست در جام جهانی حضور داشت. دو روز بعد با کادر فنی دیدار کردیم. اونال هودجا گفت که می خواهند از مرتضی در پست های مختلف بهره ببرند. بعد ما دیدیم که همه چیز خوب پیش نمی رود. قرارداد خوبی بود اما منطقه ای که قرار بود مرتضی بازی کند مشکل ساز بود. آنها عاشق مرتضی بودند اما دلیل واقعی همین بود. مشکل مالی مطرح نبود. همه چیز تمام شده بود و مشکلی از این بابت نداشتیم.  

وی همچنین تصریح کرد: ایران شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در آسیا دارد. آنها فوتبالیستهای خیلی خوبی دارند. اما اصلا‌اسان نیست. اما تیمهای قدرتمندی چون ژاپن و کره جنوبی وجود دارند. آنها بازی های سختی خواهند داشت. ایران کیفیت مهمی دارد. آنها می توانند تفاوت را رقم بزنند. تجربه کارلوس کی روش هم اضافه کنید.

هاشمی مقدم درباره عملکرد علیرضا جهانبخش و نخستین بازی به عنوان بازیکن فیمس در لیگ برتر گفت: ایرانی ها به او اعتماد زیادی دارند. من هم خیلی خوشحالم و به او افتخار می کنم. او یکی از بازیکنان مهم برایتون و لیگ برتر انگلیس است. مرتضی هم خیلی خوب کار کرده است. او یک گل زده و شرایط و فرم خوبی دارد. برای او هم بسیار خوشحالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز