خبرگزاری کار ایران

نشانه‌های مثبت در عملکرد تیم شفر؛

ورود جوان‌ها به جای ستاره‌ها، به این استقلال فرصت دهید

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۳۲

استقلال در دیدار با نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال روز گذشته موفق شد در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر روز گذشته برابر نفت مسجد سلیمان به پیروزی برسد و به رتبه هفتم جدول صعود کند.

استقلال که تغییرات زیادی در فصل نقل و انتقالات داشت تقریباً تمام نفرات کلیدی و مهم ترکیب خودش را از دست داد و جانشینانی که به جایشان جذب شدند تا کنون نتوانستند عملکرد مثبتی در ترکیب تیم داشته باشند تا در نتیجه آن نتایج قابل قبولی برای آبی‌های تهرانی به ثبت نرسد.

استقلال در پنجره تابستانی علاوه بر جذب چند چهره مطرح برای پر کردن جای خالی ستاره‌های جدا شده، چند بازیکن جوان هم به جمع نفرات خودش اضافه کرد تا کمکم شرایط بازی در ترکیب اصلی را پیدا کرده و بتوانند برای استقلال به میدان بروند.

روز گذشته در ترکیب استقلال الحاجی گرو، نویمایر، طارق همام و مرتضی تبریزی غایب بودند که برخی از آنها محروم و مصدوم و برخی با صلاحدید شفر بیرون نشستند و چهره‌های جوانی مثل قائدی و صیادمنش به بازی گرفته شدند و با عملکرد درخشانشان پیروزی تیم را رقم زدند.

به نظر می‌رسد جوانگرایی در استقلال در حال شکل گرفتن است و سوای خرید‌های نه چندان خوب شفر در نقل و انتقالات، در این بخش خوب کار کرده‌اند و اگر به این تیم فرصت داده شود دوباره چهره یک مدعی به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز