خبرگزاری کار ایران

توضیح اصفهانیان در مورد حذف نام برخی از داوران از دوره فوتو 3 داوری

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۷۰۰

رئیس کمیته داوران درباره قضاوت داوران در جام حذفی و حضور نمایندگان ایران در دوره فوتور 3 داوری آسیا صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان در ابتدا در خصوص قضاوت داوران در جام حذفی گفت: با توجه به گزارش های ناظران داوری شاهد قضاوت خوبی از داوران در این مرحله بودیم و مشکل خاصی در این باره به کمیته داوران گزارش نشده است.

وی در ادامه افزود: کمیته داوران از تمام پتانسیل داوری خود در بازی‌های مختلف استفاده می‌کند، برهمین اساس در کلیه مسابقات اعم از لیگ برتر، دسته اول و جام حذفی تمام این موارد را در نظر می گیریم و بهترین تیم داوری را برای بازی‌ها چیدمان می کنیم.
رئیس کمیته داوران درباره حضور نمایندگان ایران در دوره فوتور 33 داوری در تایلند گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هر سال نفراتی را برای حضور در این دوره به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد می کند و کمیته داوران با توجه به معیارهایی که وجود دارد نفرات برای حضور در این دوره انتخاب می کند.
 وی در ادامه افزود: همانطور که سال گذشته افرادی نامشان در لیست نبود و کمیته تصمیم گرفت تا نفرات جدید در این دوره شرکت کنند. امسال نیز کمیته داوران تصمیم گرفت از افراد جدید در این کلاس حضور داشته باشند.
 عضو هیات رئیس فدراسیون در پایان افزود: وظیفه داریم که داوران خود را آماده‌تر کنیم و با توجه به جوانگرایی‌هایی هم که در پیش گرفته شده، آینده خوبی برای داوری پیش بینی می‌کنم.
لازم به توضیح است، دوره فوتور 3 داوری آسیا از روز دوشنبه 16 مهرماه لغایت 222 مهرماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می شود و فریدون اصفهانیان، یدالله جهانبازی، ایرج احمدی، علیرضا رجبی، طاهره کشتیرانی ، جمیله کشاور و نسیم پیله در این کلاس حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز