خبرگزاری کار ایران

حامد لک و یک اتهام تکراری؛

تمارض به مصدومیت برای وقت کشی

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۴۳

گلر نساجی روز گذشته هم با اتهام تکراری وقت کشی رو برو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وقت‌کشی یکی از شیوه‌های حفظ نتیجه در فوتبال است که البته از نظر خیلی‌ها یک روش غیرورزشی است و از آن به عنوان ضد فوتبال یاد می‌شود ولی با این وجود هنوز در نقاط مختلف دنیا از این روش برای حفظ نتیجه دلخواه استفاده می‌شود.

تمارض به مصدومیت، تعلل در خروج از زمین هنگام تعویض یا زدن ضربات ایستگاهی و... از این دست اقدامات است.

تمارض به مصدومیت خصوصاً میان دروازه‌بان‌ها هم از موارد رایج وقت‌کشی است و البته وجود چنین مواردی در فوتبال باعث شده خیلی وقت‌ها مصدومیت‌های واقعی بازیکنان هم از سوی تماشاگران حریف که زمان به ضرر آنها در حال سپری شدن است به عنوان وقت‌کشی و تمارض تلقی شده و به بازیکن حریف معترض می‌شوند.

یکی از گلرهایی که در فوتبال ما تا به حال بارها و بارها به وقت کشی متهم شده حامد لک است. گلر نساجی در دیدار روز گذشته مقابل سپاهان هم چند بار روی زمین افتاد و کادر پزشکی را به کمک طلبید و در این دقایق با اعتراض شدید سکوهای سپاهانی همراه شد.

لک مثل همیشه در پایان بازی هرگونه وقت کشی را تکذیب کرد و مدعی بود که در اوقاتی که روی زمین بود واقعاً احساس درد داشته است.

با این وجود گلر نساجی درست یا غلط نامش به عنوان بازیکنی که اهل وقت‌کشی است جا افتاده و این حساسیت روی او ایجاد شده که می‌تواند در دراز مدت به زیان وی تمام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز