خبرگزاری کار ایران

با چه کسی در تمرینات شرکت کنیم

مباشری: استقلال بیشترین ضربه را از اردوهای تیم ملی خورده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۷۴

هادی مباشری معاون اجرایی استقلال از شرایط تیم در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان رضایت دارد و پیش‌بینی می‌کند استقلال در بازی امروز هم پیروزی را مقابل این تیم کسب خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، هادی مباشری معاون اجرایی استقلال از شرایط تیم در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان رضایت دارد و پیش‌بینی می‌کند استقلال در بازی امروز هم پیروزی را مقابل این تیم کسب خواهد کرد.

با معاون استقلال درخصوص شایعه حضور جباری در کادر فنی هم صحبت کردیم.

برد خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردید.

خدا را شکر برد خوبی به دست آوردیم و این سرآغاز پیروزی‌های ما در رقابت‌های جام حذفی است. امیدوارم امروز هم بتوانیم در دیدار معوقه خودمان هم سه امتیاز را کسب کنیم و به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. شرایط تیم خوب است و از نظر مهره هیچ کمبودی نداریم اما فقط نمی‌دانم چرا گل نمی‌زنیم. مربی و بازیکن خوب داریم و تنها مشکل ما این است که خوب بازی نمی‌کنیم.

اما هواداران استقلال از عملکرد تیم در دربی 88 رضایت ندارند؟

آنها حق دارند ناراحت شوند. چون این بازی‌ای نبود که ما از استقلال و پرسپولیس انتظار داشتیم. احتیاط همیشگی در این تیم وجود داشت آن هم به دلیل این است که 90 درصد دو تیم نگران باخت در این بازی هستند. همین مساله باعث می‌شود که نتوانند عملکرد همیشگی را ارایه دهند.

از عملکرد گرو راضی هستید؟

فنی نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم و شفر و کادر فنی‌اش باید در این زمینه رضایت داشته باشند. با توجه به سابقه‌ای که او داشته و هواداران در ابتدای فصل دوست داشتند گرو را جذب کنیم انتظارات را برآورده نکرده است. هنوز هم نمی‌دانم چرا او با تیم هماهنگ نیست اما مطمئن هستم در آینده شرایط بهتری خواهد داشت.

این روزها بحث حضور مجتبی جباری در کادرفنی شنیده می‌شود.

من در این باره چیزی نشنیده‌ام و در باشگاه هم بحثی درخصوص حضور مجتبی در کادر فنی استقلال نیست. شاید صحبت‌هایی است که در بیرون و فضای مجازی زده می‌شود و تا جایی هم که من می‌دانم مجتبی جباری هنوز به کلاس مربیگری نرفته است. با این حال اگر او مربیگری را شروع کند با توجه به هوش و ذکاوتی که دارد مطمئنا موفق خواهد شد.

11 بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی بزرگسالان و امید قرار دارند. با این مشکل چگونه کنار آمدید؟

کادرفنی تیم ملی لطف کرد و به خاطر بازی با نفت مسجدسلیمان دو روز با دیرآمدن بازیکنان ما موافقت کرد. اما این را باید بگویم استقلال بیشترین ضربه را از اردوهای تیم ملی خورده است. بعد از جام جهانی 15 روز بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم. چشمی هم که مصدوم بود و تنها تیمی هم بودیم که دیرتر از همه تمرینات مان را شروع کردیم. شما الان به من بگویید استقلال با چه کسی در تمرینات شرکت می‌کند. یکی از دردهای ما همین است که بازیکنان‌مان در تیم ملی حضور دارند.

مشکلات مالی تیم برطرف شده است؟

50 درصد مشکلات مالی را حل کرده‌ایم اما هنوز نتوانسته‌ایم آن را کاملا برطرف کنیم. فتحی به عنوان سرپرست باشگاه پیگیر این موضوع است.

قائدی بعد از بازی به دلیل تعویض دلخوری داشته است. حرکت او به شما گزارش شده است؟

سرپرست تیم هنوز چیزی را به من گزارش نکرده است. ما هر سه ساعت یک بار در طول روز با هم در ارتباط هستیم تا تیم آنجا مشکلی نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز