خبرگزاری کار ایران

رحیمی: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ گل زدن به مس کرمان کار راحتی نبود

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۴۹۶

سرمربی سیراف کنگان از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، احسان رحیمی سرمربی تیم فوتبال سیراف کنگان بوشهر در خصوص شکست مقابل مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی مقابل مس کرمان داشتیم با توجه به برد مقابل خونه به خونه در جام حذفی توقع از تیم ما خود به خود بالا رفت و این کار ما را بسیار سخت کرد. ما مقابل مس کرمان چهار بازیکن اصلی خود را نداشتیم و با بازیکنان جوان به میدان آمدیم و در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. 

وی در ادامه گفت: فکر نمی‌کنم گل زدن به مس کرمان در کرمان کار راحتی باشد. ما توانستیم به این تیم ۲ گل بزنیم، سر خود را بالا بگیریم و به اهداف‌مان که گل زدن بود رسیدیم. اما در بحث دفاعی عملکرد خوبی نداشتیم. توانستیم ۴۵ دقیقه دوام بیاوریم اما در وقت‌های اضافه ۲ گل دریافت کردیم اگر با نتیجه صفر بر صفر به رختکن می‌رفتیم شرایط‌مان در نیمه دوم بهتر می‌شد و می‌توانستیم نتیجه خوبی رقم بزنیم اما متأسفانه در نیمه دوم هم بر اثر اشتباه گل‌های دیگری دریافت کردیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

رحیمی در پایان گفت: من از عملکرد بازیکنان راضی هستم تلاش خوبی انجام دادند و تجربه خوبی مقابل مس کرمان به دست آوردیم. خدا را شکر تا این مرحله از جام حذفی رسید‌یم و امیدوارم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز