خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نساجی

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۰۳

قلعه‌نویی قصد دارد با ترکیبی هجومی برابر شاگردان نکونام صف آرایی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان از ساعت 18:15 امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان میزبان نساجی است.

قلعه‌نویی که این فصل خرید‌های خوبی برای تیمش انجام داده، دستش برای چینش ترکیب باز است و داشته‌هایش به گونه‌ای است که می‌تواند برای سیستم‌ها و روش‌های مختلف بازی تیمش را روانه میدان کند.

با توجه به خطرناک بودن جام حذفی و شیوه بازی نساجی احتمالا سپاهانی‌ها طبق عادت همیشگی با ترکیبی هجومی پا به میدان مسابقه می‌گذارند.

در دروزاه سپاهان اگر قلعه‌نویی قصد استفاده از سیستم چرخشی را نداشته باشد احتمالا خود پیام نیازمند وظیفه حراست از سنگر طلایی‌پوشان را خواهد داشت. ایرانپوریان در دفاع راست و سعید آقایی در دفاع چپ مثل همیشه ایفای نقش می‌کنند و خالد شفیعی و عزت‌اله پورقاز زوج دفاعی میانی هستند.

در سیستم 3-3-4 قلعه‌نویی تک هافبک دفاعی سپاهان کیانی است و یک قدم جلوتر از او کومان و شهباززاده در زمین حضور خواهند داشت.

وینگر چپ سپاهان ساسان انصاری و وینگر راست مهرداد محمدی است و کی‌روش استنلی به عنوان مهاجم هدف قرار خواهد گرفت.

ترکیب سپاهان در این بازی:

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، عزت‌اله پورقاز، خالد شفیعی، مهدی کیانی، سجاد شهباززاده، ولادیمیر کومان، ساسان انصاری، مهرداد محمدی و کی‌روش استنلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز