خبرگزاری کار ایران

لطفا بزرگ شو

حاشیه سازی دوباره به سبک مهدی قائدی

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۵۵

حاشیه‌های مهدی قائدی تمامی ندارد، یک بخشی از این حاشیه‌ها برمی‌گردد به سن و سال کم این بازیکن اما بخش دیگر آن اصلا قابل توجیه نیست.

به گزارش ایلنا، قائدی هنوز یاد نگرفته است که باید به تصمیمات مربی احترام بگذارد، حتی اگر این تصمیم باب میل او نباشد. در جریان بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان باز هم قائدی به تعویضش اعتراض کرد، اتفاقی که شاید دوباره برای او دردسر جدیدی را درست کند. مهدی قائدی که در جریان بازی با نفت به ‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، با تصمیم شفر دقیقه 110 از زمین خارج شد تا مهاجم جوان آبی‌های تهرانی اعتراض نصف و نیمه‌ای به این موضوع داشته باشد. قائدی که به آهستگی زمین را ترک می‌کرد، در هنگام خروج با شفر که کنار خط حضور داشت دست نداد و در شرایطی به سمت نیمکت رفت که حاجیلو تلاش می‌کرد تا به او دلداری بدهد.

مهاجم جوان آبی‌ها سپس بطری آبی را که در اختیار داشت هر چند با شدت به زمین نکوبید اما با چهره‌ای ناراحت به زمین انداخت تا به این شکل به تصمیم شفر اعتراض کند. سرمربی استقلال به دلیل اخراج وریا غفوری مجبور شد دست به این تعویض بزند و منتظری را به سمت راست دفاعی برد تا چشمی به دفاع وسط و فرشید باقری به پست هافبک دفاعی منتقل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز