خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: هر سرمربی قول قهرمانی بدهد تیم را به او تحویل می‌دهم / به نظر کی روش احترام می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۱۸۴

سرمربی سپاهان اصفهان اعلام کرد از ابتدای فصل به اعضای مدیریت باشگاه قول قهرمانی نداده و اگر مربی چنین ادعایی داشته باشد، تیم را به او تحویل می‌دهد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از تقابل شاگردانش با نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: می‌دانیم بازی سختی داریم، حریف را آنالیز کردیم و می‌دانیم این تیم فوتبال بسته دارد و چشم به ضد حملات دارد، بازی جلوی این تیم سخت است. ما هم سپاهانیم و در زمین خود بازی می‌کنیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم، چند بازی نساجی را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و قدرت آن‌ها اشراف داریم و امید داریم با یک بازی خوب به مرحله بعدی صعود کنیم، خوشحالیم که روند صعودی داریم و هفته به هفته بهتر می‌شویم، بازیکنان نیز تقریبا به شرایط آرمانی رسیده‌اند.

سرمربی سپاهان در خصوص لیست تیم ملی نیز گفت: در این 8 ساله به قدری در مورد این مسائل حرف زدم که خسته شدم، توقع داریم و می‌دانیم چند بازیکن سپاهان حداقل لیاقت حضور در اردوی تیم ملی را دارند اما به نظر مربی تیم ملی احترام می‌گذاریم، بازیکنان باانگیزه بیشتری کار خواهند کرد تا دیده شوند.

وی با اشاره به صحبت‌های تابش، مدیرعامل باشگاه در خصوص قهرمانی سپاهان نیز بیان داشت: همه تیم‌های لیگ برنامه دارند و هزینه می‌کنند، تیم ما از نظر هزینه تیم پنجم جدول است. این حرف را با سند می‌گویم، 4 تیم دیگر بیشتر از ما هزینه کردند روز اول نیز گفتم، هر مربی قول قهرمانی بدهد، مربی نیست، منچستر یونایتد نیز بعد از فرگوسن هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است، آن‌ها نه مشکل بودجه دارند و نه دلارشان 10 هزار تومانی است و بهترین مربی و بازیکنان را نیز در اختیار دارند.

او ادامه داد: چشم‌انداز خوبی داریم، اینجا به تابش می‌گویم هر مربی که قول دهد سپاهان را قهرمان کند با تشکر از هواداران، قبل از بازی فردا در جام حذفی، تیم را به او تحویل می‌دهم، این صحبت‌ها فقط به تیم فشار می‌آورد، از روز اول هم قول قهرمانی ندادم، فوتبال این گونه نیست، اگر یک توپ به تیرک بخورد و گل شود تیم قهرمان و اگر گل نشود تیم چهارم یا پنجم می‌شود، تابش فصل گذشته را به یاد بیاورد، اگر فصل گذشته توپ تیم نفت دقیقه 90 گل شده بود، سپاهان الان لیگ یک بود. سپاهان 7 تغییر داشته  و فصل گذشته نیز چهاردهم شده بود، برخی تیم‌ها که فصل گذشته شرایط بهتری داشتند به دلیل تغییرات می‌نالند. من قول قهرمانی نمی‌دهم اما چشم‌انداز سپاهان خوب است، قول ما این بوده است که بیش از توانمان انرژی بگذاریم و همه همکاران من نیز این کار را انجام داده‌اند.

سرمربی سپاهان با اشاره به صحبت‌های عرب‌شاهی در خصوص سپاهان گفت: دوست ندارم جواب بدهم، این فرد اگر مطالعه می‌کرد این حرف را نمی‌زد. سالی که در جام باشگاه‌های آسیا بودیم، باید به تایلند می‌رفتیم حتی از رئیس وقت سازمان لیگ برتر با نامه کتبی خواهش کردیم، بازی ما با ذوب‌آهن را عقب بیندازد، زیرا باید مسافت و زمان زیادی را تا تایلند می‌رفتیم اما بازی ما را عقب نینداختند در صورتی که سازمان لیگ امسال، نهایت همکاری را با 2 نماینده ما در جام باشگاه‌های آسیا داشته است.

وی در ادامه یادآوری کرد: در 8 هفته که از لیگ گذشته است، تیم‌های اصفهانی بیشترین آسیب از داوری در تاریخ لیگ‌برتر را داشته‌اند، حتی در بازی آخر نیز که با برد سپاهان همراه بود یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد، امسال سازمان لیگ‌برتر نهایت همکاری را داشت و حتی بازی ما با نفت مسجد سلیمان را برای همراهی با استقلال تهران یک روز زودتر برگزار کرد.

سرمربی سپاهان در پایان تصریح کرد: سیاوش یزدانی، تنها مصدوم ما در این بازی است، هر مربی بر اساس بضاعتی که دارد نوع بازی تیمش را انتخاب می‌کند، شرایط خوبی داریم و از هر نظر آماده بازی فردا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز