خبرگزاری کار ایران

بهترین خارجی استقلال و پاک کردن خاطره‌ی گرو و نومائر

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۹۰۴

در روزهایی که به شدت از بازیکنان خارجی استقلال انتقاد می‌شود، هواداران این تیم به یاد بازیکن برزیلی افتادند که یکی از بهترین‌های استقلال بود.

به گزارش ایلنا، بی‌تردید یکی از بهترین بازیکنان خارجی و شاید هم به تعبیری بهترین بازیکن خارجی که استقلال به خدمت گرفته بود «فابیو جانواریو» ستاره این تیم در مرکز زمین بود.

 این برزیلی با اخلاق که بعد از گذشت سال‌ها از جدایی‌اش هنوز از چهره‌های محبوب نزد هواداران است و ارتباطش را از طریق صفحات اجتماعی‌اش با هواداران استقلال حفظ کرده، از فولاد به استقلال پیوست و در دو مقطع جداگانه برای این تیم مجموعا دو فصل بازی کرد.

جانواریو در هر سه جام (برتر، حذفی و آسیا) برای استقلال توپ زد و در مجموع نیز ۷۸ بار پیراهن این تیم را بر تن کرد. جانواریو در این ۷۸ بازی ۸ بار نیز موفق به گل زدن شد تا یکی از بهترین بازیکنان خارجی باشگاه استقلال لقب گیرد که نامش در تاریخ این باشگاه به ثبت رسیده است.

در چنین شرایطی که استقلالی‌ها هیچ کار خاصی از بازیکنان خارجی خود ندیده‌اند، یادآوری بازی‌های جانواریو نوستالژی خوبی برای آنها خواهد بود.

شیحی و خاطره بد برای استقلالی‌ها

نام «عادل شیحی» نه به این خاطر که نخستین بازیکن مراکشی استقلال بود، بلکه به این دلیل که باعث محرومیت این تیم از یک پنجره نقل و انتقالاتی بود در تاریخ این باشگاه ثبت شد.

 شیحی در زمان مظلومی استقلالی شد و با وجود انتظارات زیادی که از وی می‌رفت در نهایت با ۶ بازی این تیم را ترک کرد و به‌دلیل شکایت او از باشگاه، برای نخستین‌بار پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شد. شیحی نه‌تنها منفعتی برای استقلال نداشت بلکه با شکایتش باعث محرومیت استقلالی‌ها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز