خبرگزاری کار ایران

هواداران کمک کنند تا جشن صعود بگیریم

جلال حسینی: خودمان را صعود کرده بدانیم غافلگیر می‌شویم/ کارمان در بازی برگشت سخت‌تر است

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۶۷۸

کاپیتان پرسپولیس با وجود خوشحالی بابت برد السد در قطر عقیده دارد کار صعود هنوز تمام نشده است.

جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل السد اظهار داشت: پیش بینی یک بازی سخت را داشتیم و خودمان را برای این موضوع کاملاً آماده کرده بودیم. با اعتماد به نفس کامل وارد زمین شده بودیم و رفته بودم تا با دست پر از زمین خارج شویم و به تهران برگردیم و خدا را شکر که مزد زحماتان را گرفتیم و نتیجه راضی کننده‌ای در پایان کسب کردیم.

وی در مورد اینکه پیش‌بینی بردن در قطر را داشت یا نه، گفت: ما رفته بودیم یک نتیجه خوب بدست بیاوریم و از ابتدا حساب اصلی‌مان روی بازی در تهران و در ورزشگاه آزادی مقابل هوادارانمان بود. بردن السد در قطر کار سختی بود ولی غیر ممکن نبود و هدف ما هم این بود که با بستن راه‌های نفوذ حریف ابتدا به فکر گل نخوردن باشیم و در برنامه بعدی‌مان بود که با استفاده از تک موقعیت‌ها در صورت امکان به پیروزی برسیم و همین هم شد.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به غیبت چند مهره کلیدی و تغییرات زیادی که در ترکیب بود عنوان کرد: نبود بازیکنان کار را سخت کرده بود ولی خدا را شکر نفرات جایگزین هم کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند و جای نگرانی باقی نگذاشتند. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و خصوصاً از نفرات جوان‌تر تیم تشکر می‌کنم که به خوبی توانستند در بازی وظایفشان را انجام داده و کمک کنند.

حسینی با اشاره به غیبت برانکو هم گفت: نبود برانکو هم یکی دیگر از مشکلاتی بود که داشتیم و کار را برایمان سخت کرده بود ولی سایر اعضای کادرفنی بودند و ما را به دقت راهنمایی کردند و ما هم تلاش کردیم در نبود برانکو طوری عمل کنیم که خیالش راحت باشد.

وی در مورد بازی برگشت در ورزشگاه آزادی هم اظهار داشت: همه بازیکنان، کادرفنی و عوامل پرسپولیس دیگر به قدری با تجربه شده‌ایم که از الان خودمان را در فینال نبینیم و به خوبی می‌دانیم کار هنوز تمام نشده و اگر بخواهیم اینطور فکر کنیم در آزادی غافلگیر خواهیم شد. ما باید تلاشمان را برای بازی برگشت بیشتر کنیم و بدانیم کارمان در بازی برگشت حتی سخت‌تر است و به امید خدا با حمایت کامل هواداران و پر شدن ورزشگاه نتیجه خوبی در بازی برگشت خواهیم گرفت و جشن صعود به فینال را برگزار می‌کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد تصمیمات داور مسابقه و اعتراض السدی‌ها گفت: من در جایگاهی نیستم که در مورد داور بازی نظر بدهم ولی تصمیمات اصلی داور در طول 90 دقیقه فکر می‌کنم درست گرفته شد و اشتباه تاثیرگذاری در جریان بازی نداشت.

 

گفتگو از: حمید ابراهیمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز