خبرگزاری کار ایران

شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا / اوج هیجان در لندن و ناپل / والورده در پی جبران ناکامی‌ها مقابل پوچتینو

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۵۷۹

لیگ قهرمامنان اروپا امشب با هشت بازی پیگیری خواهد شد.

شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمان اروپا با برگزاری هشت بازی به اتمام می‌رسد و باید ببینیم در بازیهای حساس امشب چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

گروه A - اتلتیکو و دورتموند در پی صدرنشینی

شاگردان  فاوره در تیم دورتموند در زمین خود میزبان موناکو خواهند بود و کار راحتی برای پیروزی در این دیدار خواهند داشت چرا که موناکو روزگار خوشی را سپری نمی‌کند و در لیگ فرانسه هم در رده‌های پایینی جدول قرار گرفته است.. دیگو سیمئونه هم در مادرید میزبان بروژ بلژیک است که نباید کار چندان سختی برای شکست این تیم داشته باشد.

اتلتیکومادرید - کلوب بروژ  22:30

دورتموند - موناکو  22:30

گروه B - اوج هیجان در لندن

در این گروه دو تیم بارسلونا و اینتر سه امتیازی هستند. بارسلونا در لندن و در ورزشگاه ومبلی میهمان تاتنهام خواهد بود و شاگردان والورده تلاش خواهند کرد در این مسابقه نوار ناکامی های خود در چند بازی گذشته را به فراموشی بسپارند. در دیگر دیدار این مرحله اینتر در هلند در مقابل آیندهوون قرار خواهد گرفت و می‌کوشد تا با تساوی احتمالی بارسلونا و تاتنهام بتواند جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کند.

آیندهوون - اینتر  22:30

تاتنهام - بارسلونا  22:30

گروه C - ناپل  میزبان کلوپ و شاگردانش

در گروه مرگ این رقابتها دو تیم ناپولی و لیورپول مقابل هم قرار می‌گیرند و کارلتو سعی خواهد کرد با استفاده از امتیاز میزبانی و برد در این مسابقه به جایگاه اول جدول تکیه بزند. در دیگر مسابقه این گروه نیز پاری سن ژرمن در استادوفرانس میزبان تیم ستاره سرخ بلگراد خواهد بود و احتمالا سه امتیاز نخست خود را دشت خواهد کرد.

پاری سن ژرمن - ستاره سرخ بلگراد 20:25

ناپولی - لیورپول 22:30

گروه D - گالاتاسارای صدرنشین می‌ماند؟

در این گروه تیم‌ها تقریبا از قدرت یکسانی برخوردار هستند و پیش‌بینی می‌شود روند صعود در این گروه تا روز آخر دیدنی باشد. گالاتاسارای صدرنشین فعلی این گروه میهمان پورتو خواهد بود و لوکوموتیو مسکو از شالکه پذیرایی می‌کند.

لوکوموتیو مسکو - شالکه 20:25

پورتو - گالاتاسارای 22:30

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز