خبرگزاری کار ایران

گلادیاتورها وارد می‌شوند

لیگ قهرمانان اروپا در ایستگاه دوم / جنگ بزرگ از مونیخ تا مسکو/ گوآردیولا و مورینیو به دنبال فرار

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۲۸۴

امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا هشت بازی پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در اقصی نقاط قاره سبز برگزار خواهد شد و علباقه‌مندان را از دیدن یک شب فوتبالی سیراب خواهد کرد.

گروه E  - بایرن مونیخ به دنبال صدرنشینی

در گروه E رقابتها دو تیم سه امتیازی این گروه به مصاف هم خواهند رفت و بایرن مونیخ در آلیانز آرنا تلاش خواهد کرد تا با غلبه بر آژاکس صدرنشین این گروه شود . در دیگر بازی این گروه هم دو تیم بدون امتیاز بنفیکا و آاک آتن در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

بایرن مونیخ - آژاکس  22:30

آاک آتن - بنفیکا 22:30

گروه F - گواردیولا به دنبال اولین برد

پپ گواردیولا به همراه تیمش به آلمان سفر کرده تا در مقابل شاگردان ناگلزمن در هوفنهایم اولین سه امتیاز خود را کسب کند. سیتی در نخستین مسابقه خود در ورزشگاه خانگی خود به لیون باخت تا گواردیولا بیش از پیش بازی با هوفنهایم را جدی بگیرد. در دیگر بازی این گروه دو تیم لیون و شاختار  دونتسک در فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.

هوفنهایم - منچسترسیتی  20:25

لیون - بنفیکا 22:30

گروه G -  رئال در پی تثبیت صدرنشینی

در این گروه قهرمان سه سال اخیر  لیگ قهرمان حضور دارد و از بین سه تیم دیگر یک تیم رئال را در مرحله بعد از این گروه همراهی می‌کند. روال در مسکو به مصاف زسکا مسکو خواهد رفت و رم در المپیکو شهر رم از  ویکتوریا پلژن پذیرایی خواهد کرد.

زسکامسکو - رئال مادرید 22:30

رم - ویکتوریا پلژن 22:30

گروه H - مورینیو به دنبال فرار از بحران

ژوزه مویرینیو پس از نتایج ضعیف خود در مسابقات داخلی چشم به بازی با والنسیا دوخته تا با برد در این مسابقه از بحران خارج شود. در دیگر دیدار این گروه یوونتوس در غیاب رونالدو کار راحتی در مقابل یانگ بویز سوییس خواهد داشت.

منچستریونایتد - والنسیا  22:30

یوونتوس - یانگ بویز 20:25

دیدارهای چهار گروه D تا A فردا شب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز