خبرگزاری کار ایران

نوبت عقاب جوان رسید؟

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۹۵۴

مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی امشب میهمان نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات جام حذفی از ساعت 20:30 امشب استقلال تهران باید در دیدار معوقه مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها برابر نفت مسجد سلیمان قرار بگیرد که چند روز پیش برخلاف ارائه بازی تماشاگرپسند در ورزشگاه خانگی‌اش مغلوب سپاهان اصفهان شد.

استقلال تهران حالا از جو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خارج شده و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی با وینفرد شفر است. سرمربی آلمانی که فصل گذشته آبی‌ها را از بحران خارج کرد و در سه رقابت آنها را مدعی کرد این روزها با توجه به کناره گیری از لیگ قهرمانان با شکست برابر السد و نتایج نسبتا ضعیف در لیگ برتر مورد هجمه طرفدارانی قرار گرفته که به بهبود شرایط فکر می‌کردند.

شاگردان مرد آلمانی در بازی امشب به دلیل مصدومیت مارکوس نیومایر را در اختیار ندارند و بقیه بازیکنان مشکل خاصی برای همراهی تیم ندارند. در این دیدار نوبت به بازیکنانی می‌رسد که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان کمترین فرصت برای حضور در ترکیب ثابت را داشته‌اند.

در اولین پست این سیدحسین حسینی است که باید همانند فصل گذشته مهدی رحمتی پس از چندین هفته نیمکت نشینی در بازی‌های جام حذفی به میدان برود. رکورد دار کلین شیت لیگ برتر آخرین بار در بازی برگشت برابر ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا برای آبی پوشان در چارچوب دروازه قرار گفته بود.

به نظر می‌رسد خط دفاعی استقلال برابر شاگردان علیرضا مرزبان با میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری و فرشاد محمدی مهر تکمیل شود و یک خط جلوتر رضا آذری و علی کریمی به عنوان دو هافبک دفاعی بازی کنند.

مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری به احتمال زیاد به عنوان سه هافبک هجومی پشت سر روح اله باقری حضور خواهند داشت که می‌توانند تاثیر بسزایی در حملات استقلال داشته باشند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

.سیدحسین حسینی، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، فرشاد محمدی مهر، علی کریمی، رضا آذری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و روح اله باقری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز