خبرگزاری کار ایران

فشاری روی خودمان حس نمی کنیم

فریرا: برای بازی با پرسپولیس آماده سازی نداشتیم/ به دنبال زدن گل های زیاد هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۷۶

سرمربی السد پیش از بازی با پرسپولیس در نشست خبری حاصر شد.

به گزارش ایلنا، ژوسوالدو فریرا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: آمادگی خاصی پیش از بازی با پرسپولیس نداشتیم چرا که سه روز قبل در لیگ به میدان رفتیم و یک بازی مهم را با برد پشت سر گذاشتیم. 

وی در ادامه افزود: بیشتر روی مسائل روانی با بازیکنان برای دیدار با پرسپولیس کار کردیم چرا که این بازی نه فقط برای السد بلکه برای کشور قطر مهم است و با انجام دادن کارهای انگیزشی بازیکنان را به زمین می فرستیم تا بهترین نمایش خود را داشته باشند.

سرمربی السد همچنین خاطرنشان کرد: ما از سرسختی پرسپولیس خبر داریم و به همین خاطر هم از همه مردم قطر و هواداران می خواهیم که برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. ما به دنبال زدن گل های زیاد هستیم که بدون حضور حداکثری به این مهم نمی رسیم.

وی همچنین بیان داشت: ما هیچ فشاری را حس نمی کنیم و این برای ما و بازیکنان بسیار خوب است. ما تلاش می کنیم که رویای فینالیست شدن السد را محقق کنیم. ما باید فقط به این مسابقه فکر کنیم. نیمه دوم در ایران خواهد بود. در حال حاضر بازی فردا مهم است گرچه در نهایت نتیجه مسابقه در پایان دو مسابقه به دست می آید.

سرمربی پرتغالی السد گفت: این بازی در مرحله نیمه نهایی است و با دیدار در مرحله گروهی متفاوت است. ما باید مراقب باشیم و در طول 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم. هدف ما گلزنی زیاد و دریافت 0 گل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز