خبرگزاری کار ایران

مرزبان در گفت و گو با ایلنا:

استقلالی‌ها هم برای پرسپولیس در آسیا دعا می‌کنند / با تمام قوا برابر استقلال حاضر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۰۸

سرمربی نفت مسجد سلیمان در آستانه دیدار برابر استقلال تهران برای دیگر نماینده تهران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

علیرضا مرزبان در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط شاگردانش پیش از دیدار برابر استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: ما بعد از یک بازی فوق العاده قوی و مدرن که برابر سپاهان انجام دادیم، تمامی بازیکنان ما بهترین عملکردشان را داشتند و از هر نظر تیم برتر بودند تنها نتیجه خوبی کسب نکردند و بازیکنان در حال حاضر به کیفیت خودشان اعتقاد پیدا کردند که می‌توانند با همه‌ی تیم ها رقابت چشم تا چشم داشته باشند و برای بازی با استقلال، تیمی که شاید در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده اما در آخرین اردوی تیم ملی 6 نماینده داشته، نشان می‌دهد که بازیکنان خلاق و خیلی خوبی دارد که همین کار را برای ما سخت می‌کند چرا نتایجی که این تیم کسب کرده انتظارات از آنها پایین باشد اما کار فوق العاده سختی داریم.

او ادامه داد: ما می‌دانیم که با یک پیروزی می‌توانیم روحیه خوبی داشته باشیم و با اعتماد به نفش در شهر باشیم؛ این بازی جذابیت و حساسیت خاصی برای تماشاگرانمان دارد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که از بین دیدار در لیگ برتر یا جام حذفی برابر استقلال کدام یک حساسیت بیشتری دارد، اظهار داشت: برای ما فرقی ندارد چون با احساسی که طرفداران ما دارند، با تمام قوا برابر استقلال حاضر می‌شویم و هر دو بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. استقلال در دربی بوده، ما هم برابر سپاهانی بازی کردیم که بسیار مقتدرانه حاضر شد و انتظار یک بازی فوق العاده خوب را برابر استقلال دارم. 

مرزبان درباره شرایط میلاد میداوودی گفت: اینکه میلاد کی بازی می‌کند؛ اول یا بین دو نیمه به ترکیب اضافه شود، مسئله ای است که باید در تمرین امروز آن را بسنجیم و با یکدیگر صحبت کنیم که مشخص شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان که شهرآورد تهران را به عنوان مربی تجربه کرد درباره تقابل استقلال و پرسپولیس در شهرآورد 88 گفت: زمان ما بازیکنان در اینگونه بازی‌ها باید تمام توانشان را بدون در نظر گرفتن حواشی به کار می‌گرفتند، هر بازیکنی باید تمام توانش را دور از حاشیه در زمین بکار بگیرد و روی این مسئله همیشه تاکید داشتیم اما دربی سرعت خیلی پایینی داشت و کیفیت بسیار پایین بود. البته باید دو تیم را درک کنیم که دو سه هفته اخیر با بازی‌های سخت و حواشی دست و پنجه نرم می‌کردند و امیدواری من این است که شرافت فوتبال را دور از حواشی نگه داریم.

مرزبان درباره دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: قول می‌دهم به طرفداران فردا یک گوسفند قربانی می‌کنیم تا پرسپولیس به مرحله بعدی صعود کند. با طرفداران این تیم خاطرات خوبی دارم. مهم این است که احساس خوبی نسبت به این تیم دارم که به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد. همین حس را به استقلال هم داشتم و اگر آنها هم به فینال می‌رفتند برای نماینده کشورمان قربانی می‌کردم. این را می‌دانم که حتی استقلالی‌ها هم برای پرسپولیس دعا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز