خبرگزاری کار ایران

مهاجم سرخپوشان در آستانه جدایی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۹۲

قرار است تکلیف ادامه همکاری مهاجم سابق استقلال با سپیدرود رشت طی دو روز آینده مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار سپیدرود رشت برابر پیکان تهران با خاطره تلخی برای مهاجم اسبق استقلال و سایپا تهران به پایان رسید.

امین منوچهری، اولین خرید تابستانی سرخپوشان گیلانی زیر نظر خداداد عزیزی و علی کریمی نتوانسته توانایی‌هایش را اثبات کند و در اغلب بازی‌های طی هفته‌های اخیر به عنوان بازیکن نیمکت نشین به ترکیب اضافه شده که در کنار نتایج ضعیف سپیدرود، در نتیجه انتقادهای شدید علیه خط حمله شکل گرفته است.

در ورزشگاه شهدای شهر قدس عده‌ای از طرفداران سپیدرود از ابتدای بازی حمایت از تیمشان را نادیده گرفتند و فحاشی علیه منوچهری را آغاز کردند که با دلخوری مهاجم بلندقامت همراه شد. منوچهری پس از پایان بازی در رختکن با ناراحتی از علی کریمی معذرت خواهی کرده و اعلام کرد با این شرایط تصمیم ندارد در تمرینات شرکت کند.

تمرین بازیکنان سپیدرود امروز پس از دو روز استراحت در رشت آغاز شد که منوچهری یکی از غایبان بود. قرار شده او طی 48 ساعت آینده جلسه‌ای با علی کریمی برگزارکند تا تکلیف ادامه همکاری‌اش مشخص شود.

منوچهری در شرایطی در آستانه جدایی از سپیدرود قرار دارد که عملکرد فنی او بر کسی پوشیده نیست و در روزهای سخت آینده این تیم قادر خواهد بود به کمک سرخپوشان بیاید. با این حال فشار تماشاگران مهاجم سابق استقلال و سایپا را در آستانه تصمیم سختی قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز