خبرگزاری کار ایران

عملکرد تیام در عجمان ضعیف تر از مهاجمان استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۳۸

شفر سرمربی آلمانی استقلال، در فصل جاری رکوردی منفی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده و تیم او حدود 400 دقیقه است که گلی به ثمر نرسانده است و استقلال در باز کردن دروازه حریفان با مشکل جدی مواجه است.

به گزارش ایلنا، شفر سرمربی آلمانی استقلال، در فصل جاری رکوردی منفی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده و تیم او حدود 400 دقیقه است که گلی به ثمر نرسانده است و استقلال در باز کردن دروازه حریفان با مشکل جدی مواجه است. عملکرد الحاجی گرو، روح‌ا... باقری و افت مرتضی تبریزی موجب شده خط حمله آبی‌پوشان هیچ زهری نداشته باشد. استقلال مهاجمانی در حد و اندازه‌های مامه تیام در اختیار ندارد. در این شکی نیست که سطح مهاجمان فعلی به هیچ وجه با مامه تیام و حتی علی قربانی برابر نیست. آمار خط حمله استقلال تنها 5 گل در 7 بازی است که به خوبی نشان می‌دهد شاگردان شفر برای حریفان خطرناک نیستند.

مامه بابا تیام در یک نیم فصل، آنقدر گل زد که باعث شد تا ماه‌ها نامش به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر شنیده شود. تیام که از امپولی به استقلال آمده بود، فقط یک نیم فصل در ایران دوام آورد و با پیشنهاد جذاب عجمان، وسوسه شد تا به لیگ امارات برود.

تیام هم مانند مهاجمان این فصل استقلال، آمار ضعیفی به نام خود ثبت کرده است. او در بازی نخست عجمان در لیگ امارات، در دقیقه 13 توانست دروازه النصر را باز کند و زمینه‌ساز پیروزی یک بر صفر تیمش شود. از آن به بعد، تیام 4 بازی برای عجمان انجام داده اما گلی به ثمر نرسانده. بن یاس در جام حذفی و الشباب، الفجیره و الجزیره در لیگ امارات حریفانی بودند که اجازه ندادند پای تیام به گلزنی باز شود.

آمار تیام هم شبیه استقلال و مهاجمان این تیم است. از آخرین گلی که مهاجم سنگالی برای عجمان به ثمر رسانده، حدود 437 دقیقه می‌گذرد. اتفاقی که باعث شده عجمان هم در نتیجه‌گیری توفیقی به دست نیاورد و با کسب تنها 3 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عجمان، استقلال و تیام بازنده انتقال این مهاجم سنگالی و کوچ او از جمع آبی‌پوشان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز