خبرگزاری کار ایران

سرنوشت بنیامین مندی بعد از درگیری با گوآردیولا

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۶۵

بنیامین مندی در منچسترسیتی آینده‌ای نامشخص دارد و دلیلش هم برانگیختن خشم پپ گواردیولا با رویکردش در داخل و خارج از زمین بازی در فصل جاری است که با حواشی زیادی همراه بوده و آخرین مورد آن هم تأخیر سه ساعته او برای حضور در جلسه درمانی‌اش در روز یکشنبه هفته گذشته بوده است.

به گزارش ایلنا، این بازیکن 24 ساله که خریدش از موناکو در ماه جولای سال گذشته 52 میلیون پوند خرج روی دست باشگاه منچسترسیتی گذاشت، به خاطر مصدومیت متاتارسال خانه‌نشین است و به بازی شنبه مقابل برایتون در ورزشگاه اتحاد نرسید. با این حال منابع نزدیک به باشگاه به شبکه ESPN اعلام کرده‌اند که آینده این ملی‌پوش فرانسوی از سوی گواردیولا زیر سوال رفته چون از رویکرد غیرحرفه‌ای او ناراضی است و هر روز بر شدت نارضایتی‌اش اضافه می‌شود. این منابع همچنین گفته‌اند که گواردیولا روز یکشنبه به شدت از دست مندی ناراحت شده چرا که او سه ساعت دیرتر از موعد مقرر به پزشکان باشگاه در زمین تمرینی مراجعه کرده است.

گواردیولا در روز جمعه در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر برایتون، در پاسخ به سوالی درباره مندی گفت: «بله، او تأخیر داشت. من هم با او صحبت کرده‌ام. بازیکنان می‌دانند که باید وقت‌شناس باشند.»

مندی شنبه شب را در ورزشگاه ویمبلی سپری کرد و مبارزه بوکس آنتونی جوشوا مقابل آلکساند پووتکین را در دسته سنگین‌وزن مشاهده کرد و قرار بود صبح روز بعد از آن مورد معاینه قرار بگیرد. با این حال حضور با تأخیر او در زمین تمرینی برای گواردیولا حکم از دست دادن آخرین فرصت جبران برای بازیکنی بود که پیش از این هم با رفتار و سبک زندگی‌اش او را عصبانی کرده بود.

گواردیولا در تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن این اتفاق گفت: «پیش می‌آید که بازیکنان برای حضور در تمرینات تأخیر داشته باشند چون آنها باید فرزندان‌شان را به مدرسه ببرند.»

مندی جمعه هفته گذشته نیز حاشیه‌ساز شد وقتی که به خاطر خودداری از ارائه توضیح به پلیس انگلیس درباره 4 مورد رانندگی با سرعت غیرمجاز، 24 امتیاز منفی گرفت و برای 12 ماه از رانندگی محروم شد. او که از زمان انتقالش از موناکو به منچسترسیتی به دلیل پارگی رباط صلیبی‌اش در ماه سپتامبر سال گذشته تنها 13 بازی انجام داده است، تابستان امسال همراه با فرانسوی‌ها به جام جهانی رفت و فصل جاری را هم با سیتی شروع کرد.

در همین حال گواردیولا فاش کرد، کوین دبروین، هافبک بلژیکی تیمش هم که در ابتدای فصل مصدوم شد در آستانه بازگشت به تمرینات است چرا که او روند ریکاوری مصدومیت زانویش را به خوبی کامل کرده. این هافبک بلژیکی در ماه آگوست مصدوم شد و انتظار می‌رفت که سه ماه خانه‌نشین باشد اما امید است که او بتواند به موقع برای حضور در دربی شهر منچستر آماده شود، دیداری که 11 نوامبر برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز