خبرگزاری کار ایران

استقلال دیگر نگران جدایی مجید حسینی نیست؛ بازگشت جایگزین غیرقابل عبور

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۵۵

در شرایطی که تصور می شد جدایی مجید حسینی لطمه بزرگی به خط دفاعی استقلال وارد کند، آرمین سهرابیان با سود بردن از تجربه پژمان منتظری نمایش موفقی در ترکیب این تیم به جا گذاشته است.

به گزارش ایلنا، سرمربی استقلال در نخستین جلسه تمرینی این تیم جلسه‌ای با دو مدافع آماده خود برگزار کرد. پژمان منتظری و آرمین سهرابیان دو بازیکن کلیدی استقلال در دیدار دربی بودند که به خوبی توانستند خط حمله قرمزها را مهار کنند. منتظری و سهرابیان در این دیدار جنگ‌های زیادی با علیپور و منشا دو بازیکن آماده و گلزن پرسپولیس داشتند و تقریبا درتمامی نبردها پیروز بودند تا استقلال بتواند دروازه خود را بسته نگه دارد. وینفرد شفر در نخستین جلسه تمرینی استقلالی‌ها در دربی دقایقی این دو بازیکن را کنار کشید و با آنها صحبت کرد.

هر چند درباره جلسه این دو بازیکن با شفر و جزییات آن اطلاعی در دست نیست اما مطمئنا این دو بازیکن حالا زوج اصلی خط دفاعی استقلال خواهند بود و شفر از آنها انتظار دارد تا در تمامی دیدارها مانند دیدار دربی باهوش و موفق باشند. استقلال دو دیدار حساس برابر تیم سختکوش نفت مسجد سلیمان دارد و نیاز دارد تا در این دو دیدار شانس خود برای قهرمانی در یکی از جام‌ها را زنده نگه دارد و عملکرد این دو بازیکن نقش پر رنگی در این نتایج خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز