خبرگزاری کار ایران

جام حذفی پایان سلطنت مهدی رحمتی در ترکیب استقلال؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۵۴

چندین سال است که رحمتی در بحث کنار گذاشتن رقبا در استقلال موفق بوده و هیچ کدام از دروازه‌بانان قدیم و جدید استقلال نمی‌توانند در این رقابت از او سبقت بگیرند.

به گزارش ایلنا، شاید اگر فصل پیش هم فیلم لبخند او در بازی استقلال و پارس جنوبی منتشر نمی‌شد، منصوریان هم به فکر کنار گذاشتن او و بازی دادن به حسینی نمی‌افتاد. رحمتی اما در آن مقطع با زیرکی خاص توانست روزهای نیمکت‌نشینی را پشت سر بگذارد، روزهایی که زیر ذره بین رسانه‌ها بود و خیلی‌ها بر این باور بودند که او دیر یا زود خسته شده و از کوره در می‌رود اما حضور چندین ساله در استقلال از رحمتی بازیکن پخته‌ای ساخته که سنجیده عمل می‌کند و خوب بلد است که رقبای خود را چطور از صحنه خارج کند، شاید اگر کمی از تجربه او را حسین حسینی داشت، فصل پیش از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده می‌کرد و اجازه نمی‌داد دوباره موقعیتش را دو دستی به رحمتی تحویل دهند اما کم تجربگی باعث شد تا حسینی در برنامه نود استارت حذف خود از ترکیب استقلال را بزند و به مرور اشتباهات رفتاری حسینی به طور کل او را از ترکیب حذف کرد تا مشخص شود که رحمتی با همان زیرکی همیشگی رقبا را از پیش رو برمی‌دارد. امروز مهدی رحمتی دروازه‌بان اول استقلال است و می‌توان در نگاه حسینی حسرت را دید.

به همین دلیل است که باز هم ماجرای دروازه‌بانی استقلال و ناراحتی دروازه‌بان نیمکت نشین این تیم سوژه رسانه‌ها است. شفر هم در تمرینات استقلال بارها به این نکته اشاره کرد که حسینی نباید روی نیمکت ناراحت باشد و غرغر کند. استقلال در فصل جاری تاکنون با یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها، از هفت بازی هشت امتیاز گرفته و در تمام این بازی‌ها رحمتی دروازه‌بان این تیم بوده است. نکته اینجا است که شفر هنوز سیستم چرخشی خود را پیاده نکرده، این در حالی است که استقلال به فاصله چهار روز با تیم نفت مسجد سلیمان در جام حذفی و لیگ برتر بازی دارد. اگر شفر در نظر داشته باشد که مثل فصل گذشته بازی‌ها را چرخشی کند و بازی‌های جام حذفی را از لیگ برتر جدا کرده و دروازه‌بان‌ها را در این بازی‌ها تغییر دهد، می‌توان تصور کرد که حسینی جوان می‌تواند امیدوار باشد که در یکی از بازی‌های نفت مسجد سلیمان حضور دارد. یعنی از همین حالا شفر دوباره سیستم فصل پیش را پیاده کرده و دروازه‌بان‌های استقلال را در جام حذفی و لیگ برتر تقسیم کند.

هیچ کس نمی‌تواند این روزها در استقلال ناراحتی حسینی را کتمان کند، در چنین حالتی شاید سرمربی به این نکته فکر کند در صورت بازی دادن به بازیکن شاکی خودش را تسلیم خواسته او کرده است اما در شرایطی که استقلال در دو جام حضور دارد و حضور پشت سر هم رحمتی در بازی‌ها امکان خستگی و مصدومیت او را بالا می‌برد شاید شفر به فکر تقسیم بازی‌ها بین رحمتی و حسینی بیفتد. از طرفی هم حسینی در حال حاضر دروازه‌بان ملی پوش استقلال است و بازی نکردنش او را از آمادگی دور می‌کند.

به نظر می‌رسد اگر تمام این موارد را شفر بررسی کند، از حسینی در جام حذفی استفاده کند. به هرحال در روزهایی که اوضاع به کام رحمتی است این بازیکن از نظر روحی شرایط خیلی خوبی دارد و برعکس حسینی اصلا شرایط روحی خوبی ندارد و با سگرمه‌های درهم کشیده به کار خود ادامه می‌دهد هر چند که نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال سعی می‌کند که ارتباط دو دروازه‌بان استقلال را خوب نشان دهد اما واقعیت این است که همیشه رقبای رحمتی در استقلال با او میانه خوبی نداشتند و مقصر اول و آخر کنار رفتن از تیم استقلال را او می‌دانند. باید منتظر ماند و دید که سرمربی آلمانی استقلال برای دروازه این تیم چه نقشه‌ای کشیده است.

گزارش:  مهدیه دریابیگی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز