خبرگزاری کار ایران

استقلالی‌های تهران و خوزستان و چند بازیکن دیگر

تیم منتخب بدترین‌های هفته هشتم لیگ برتر ایران؛ آبی‌ترین حالت ممکن

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۳۴

شاگردان داریوش یزدی بیشترین سهم را در تیم منتخب بدترین‌های هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی عجیب دربی 88 و شکست عجیب‌تر استقلال خوزستان مقابل تراکتورسازی تبریز همراه بود. پرگل‌ترین بازی هفته تقابل سرخابی‌ها در تبریز بود که با نتیجه 6 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

برخلاف آنچه پیش بینی می‌شد هیچ یک از ستاره‌های حاضر در دربی تهران آنگونه که باید ظاهر نشدند و البته در این بین بازیکنانی حضور داشتند که بسیار ضعیف عمل کردند.

اسامی ضعیف‌ترین بازیکنان هفته هشتم را در زیر مشاهده می‌کنید:

سنگربان: حسن پورحمیدی (استقلال خوزستان)

بی شک در قفس طوری تیم این هفته تنها سنگربان جوان استقلال خوزستان می‌تواند جای بگیرد. او در صحنه گل اول کاملا مقصر بود و پس از آن پنج گل دیگر دریافت کرد تا همبازیانش در ورزشگاه یادگار امام تبریز شاهر پوکر کردن آنتونی استوکس باشند. حسن پورحمیدی نتوانست جواب اعتماد داریوش یزدی را بدهد و این شکست به عنوان خاطره‌ای تلخ در تاریخ باشگاه و البته کارنامه او به ثبت رسید.

دفاع راست: وریا غفوری یکی از بازیکنانی بود که این هفته فراتر از تصور ظاهر شد. ملی پوش آبی‌ها این بار در دربی نقش مهمی نداشت و در حد بازیکن معمولی سمت راست دفاع آبی‌ها بود.

 

مدافعان میانی: مصطفی کیایی و احمد آل نعمه (استقلال خوزستان): دو دفاع وسط از استقلال خوزستان بهترین مهره‌ها برای تکمیل خط دفاعی هستند. احمد آل نعمه و مصطفی کیانی جوان ناهماهنگ‌ترین زوج این هفته بودند که نمایش آنها برابر تراکتورسازی گویای همه چیز است.

 

مدافع چپ: مسعود ابراهیم‌زاده (ذوب آهن)

عملکرد نه چندان خوبش و اخراج بد موقع او که باعث شد بازی از دست ذوبی‌ها خارج شود و این تیم تا آستانه یک شکست خانگی پیش برود و اگر پنالتی دقیقه 93 زهیوی نبود این تیم بازی را واگذار کرده بود.

 

هافبک‌ دفاعی: علی کریمی (استقلال) اگرچه نسبت به روزهای اول و فرار از کمند مصدومیت توانسته به شرایط نسبی برای حضور در ترکیب آبی‌ها دست پیدا کند در بازی دربی ناهماهنگ بود و نتوانست بازی خوبش مقابل نساجی را تکرار کند.

 

هافبک دفاعی: میلاد سرلک (سپاهان)

یک نیمه در ترکیب سپاهان بازی کرد ولی به قدری پر اشتباه ظاهر شد که شاید بتوان گفت قلعه‌نویی از میدان دادن به او پشیمان شده است. سرلک گزینه دوم هافبک دفاعی سپاهان بعد از کیانی است ولی نشان داد گزینه مطمئنی برای این پست نیست.

 

مهاجم کناری: اسماعیل شریفات (نفت مسجد سلیمان) تیمی که در 8 بازی تنها یک گل به وسیله مدافعش زده باشد خط حمله‌ خوبی ندارد و این روند ضعیف در بازی با سپاهان هم وجود داشت. اسماعیل شریفات یکی از نفراتی بود که در ترکیب تیمش عملکرد بدی داشت و نشان داده از روزهای اوجش فاصله دارد.

 

مهاجم کناری: سیامک نعمتی (پرسپولیس) نعمتی اگرچه یکی از خوب‌‌های پرسپولیس در طول فصل بوده است ولی در دربی عملکرد خوبی نداشت و به هیچ وجه بازیکنی که در سایر بازی‌ها دیده بودیم نبود.

 

مهاجم نوک: مرتضی تبریزی (استقلال) همچنان در ترکیب استقلال عملکرد ضعیفی دارد و با وجود اینکه بعد از زدن گل به تراکتورسازی در اولین حضورش در ترکیب استقلال باعث شده بود هواداران این تیم امیدوار شوند ولی در ادامه هرگز نمایش خوبی نداشت و دربی هم یکی دیگر از روزهای بد او بود.

 

تیم منتخب بدترین‌های هفته هشتم لیگ برتر ایران؛ آبی‌ترین حالت ممکن

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز