خبرگزاری کار ایران

پیش بازی بادران - اروند خرمشهر؛

جدال پاشازاده و میثاقیان در تهرانسر/ پولدارها به هم رسیدند!

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۴۴

دو تیم بادران تهران و اروند خرمشهر عصر فردا (شنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته ششم این مسابقات، دو تیم بادران تهران و اروند خرمشهر به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و به نحوی تقابل دو تیم پولدار لیگ یک نیز می‌باشد.

اروند خرمشهر هفته قبل مقابل تیم خوب فجرسپاسی موفق شد 1-0 به پیروزی دست یابد و اولین برد خانگی تاریخ خود در لیگ یک را کسب کند. در مقابل اما بادران تهران هفته قبل استراحت داشت و با تیمی مقابله نکرد و در این بین چند بازی دوستانه برای حفظ آمادگی بازیکنانش تدارک دید.

بادران با پاشازاده دو پیروزی کسب کرده است که یک بازی آن به دلیل عدم حضور تیم حریف بود و اگر نگاهی به 5 بازی نارنجی‌ها بیاندازیم، درخواهیم یافت که آنها عملکرد خوبی در این خصوص نداشتند. اروند نیز نسبتا شرایط بادران را دارد اما آنها هرچه به جلو رفتند، عملکردشان بهتر شد. خرمشهری‌ها نیز همانند بادران دو پیروزی دارند که یک پیروزی مقابل حریفی است که به میدان نیامد اما آنها هنوز باختی را در کارنامه خود ندارند که همین موضوع، سبب بالاتر بودن رتبه‌شان نسبت به بادران می‌باشد.

به هر حال تقابل مهدی پاشازاده و اکبر میثاقیان حساس است. دو مربی در تلاش هستند تا مدیران ولخرج خود را راضی نگه دارند و قطعا برای کسب پیروزی به میدان خواهند آمد. اروند در صورت کسب پیروزی در این بازی 12 امتیازی خواهد شد و خود را به سه تیم برتر جدول ملحق خواهد کرد و در مقابل نیز بادران در صورت کسب برتری، 10 امتیازه شده و خود را به بالانشینان ملحق خواهد کرد.

قضاوت این بازی بر عهده داورانی چون ناصر جنگی، حسین سلیمانی، جعفر رهبرفام و ابوالفضل دوستی می‌باشد و ناظر این بازی نیز محسن فریمانی است.

گفتنی است دیدار این دو تیم از ساعت 16 در ورزشگاه شهدای قدس برگزار خواهد شد.

جدال پاشازاده و میثاقیان در تهرانسر/ پولدارها به هم رسیدند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز