خبرگزاری کار ایران

حیدری: هواداران نگران نباشند، آنها را راضی خواهیم کرد/ بازیکنان استقلال با نظر شفر جذب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۱۸۹

هافبک استقلال از هواداران این تیم خواست که صبور باشند.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری در خصوص تساوی استقلال در دربی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم دو تیم خیلی اشتیاقی به برد نداشتند. ما می‌خواستیم به پیروزی برسیم اما نتایج اخیر به خصوص دیدار با السد تأثیرگذار بود تا نتوانیم کیفیت همیشگی را داشته باشیم. ما در گلزنی مشکل داریم، اما این مشکل برای همه تیم‌ها پیش می‌آید. به نظرم رکورد نیست اما با اضافه شدن نفراتی مانند تبریزی، صیادمنش و آقایی می‌توانیم بهتر باشیم.

وی افزود: ما به این برد نیاز داشتیم اما همیشه دربی‌ها باختش سنگین است. اینکه می‌گویند به بازیکنان می‌گویند به تساوی برسید درست نیست چون اصولا این کار شدنی نیست.

وی در مورد خط خوردنش از فهرست تیم گفت:‌ در تمرین دیروز یک مقدار عضله‌ام دچار اسپاسم شد و امروز هم در کلینیک بودم و به همین دلیل کادرفنی صلاح دانست نباشم.

وی در مورد حال روز استقلال از تلاش برای قهرمانی آسیا تا اینجا گفت: این موضوع به اوایل فصل برمی‌گردد، همه می‌گویند چرا تیام، جباورف و امید ابراهیمی را نگه نداشتید، باید بگویم مگر من مدیرعامل یا معاون حقوقی هستم که بازیکن نگه دارم. همه می‌گفتند خسرو برای صحبت در مورد وضعیت ابراهیمی به باشگاه می‌رود. البته من هم دنبال مصاحبه نبودم که بخواهم هر روز این موارد را تکذیب کنم،‌ اگر به باشگاه می‌رفتم به خاطر کار خودم بوده است.

هافبک استقلال در مورد مقایسه شفر با منصوریان و اینکه صبر هواداران چه زمانی لبریز شود گفت: فکر می‌کنم هواداران به او فرصت دهند، پارسال که آمد در آسیا و لیگ نتیجه گرفتیم. دیدار با السد خیلی به ما ضربه زد، سعی کردیم پس از ان مسابقه بچه‌ها را برسانیم، در حال حاضر از آسیا حذف شدیم و باید در لیگ بهتر کار کنیم. در مجموعه دربی رفت هم جالب نبود و امیدوارم در بازی برگشت بهتر شود.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها از کیفیت بازیکنان خارجی استقلال ناراضی هستند، گفت: این بازیکنان را مربی خواسته است که بیایند، امیدوارم در آینده بتوانند کمک کنند. نویمایر خوب بود که مصدوم شد. مشکلات درست می‌شود و همین جا قول می‌دهم روند تیم روبه صعود خواهد بود. این بازی را هم نمی‌توان با سایر مسابقات مقایسه کرد.

هافبک استقلال در مورد قضاوت فغانی گفت: او افتخار داوری و ایران است و مطمئناً هرجا سوت بزند بدون غرض است.

حیدری در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال به خاطر نتایج این تیم بسیار ناراحت هستند، گفت: من ۱۰ سال است که در استقلال هستم و از این اتفاقات زیاد رخ داده است، اما قول می‌دهیم شرایط را تغییر دهیم تا آنها راضی شوند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز