خبرگزاری کار ایران

شفر و حساب ویژه روی ستاره آبی‌ها؛ در جستجوی محبوبیت برباد رفته

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۶۸

سرمربی آلمانی آبی‌ها حساب ویژه‌ای روی ستاره فانتزیست تیمش برای دستیابی به برد دربی باز کرده است.

به گزارش ایلنا، امتیازاتی که استقلال در این فصل گرفت و حذف این تیم از بازی‌های آسیایی باعث شده شفر به اندازه گذشته محبوب نباشد، حالا سرمربی استقلال با انتقادات زیادی مواجه شده و یکی از این انتقاد‌ها، ترکیبی است که برای بازی‌ها انتخاب می‌کند و یا تعویض‌هایی که جریان بازی را به سمت منفی تغییر می‌دهد.

 خود شفر می‌داند گذر از این انتقادها فقط با پیروزی در دربی میسر است و او در این بازی باید از داشته‌هایش به‌خوبی استفاده کند. بازگشت فرشید اسماعیلی خودش می‌تواند یکی از نکات مثبتی باشد که استقلال را به هدف اصلی‌اش در بازی دربی برساند. فرشید اسماعیلی یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال در دو فصل اخیر بوده است که در این مدت از نظر آمار فردی شرایط خوبی را تجربه کرده است.

اسماعیلی بعد از مصدومیت جزیی که در بازی با السد نصیبش شد و بازی با نساجی را از دست داد، حالا به تمرین گروهی استقلال برگشته است و خود را آماده حساس‌ترین بازی فصل تیمش می‌کند. نکته مهم اینکه در طول چند روز گذشته کادر فنی استقلال صحبت‌های زیادی را با اسماعیلی انجام داده‌اند تا این بازیکن شرح وظایف خود را بداند و تلاش کند بهترین عملکرد را داشته باشد. در روزهایی که خط حمله استقلال شرایط چندان خوبی را تجربه نمی‌کند، شفر روی درخشش اسماعیلی در کنار طارق همام حساب ویژه‌ای باز کرده است تا آنها بتوانند حداکثر موقعیت ممکن را برای تبریزی و روح‌ا... باقری ایجاد کنند. صحبت‌های گهگاهی شفر با این بازیکن در جریان تمرین، خود گویای همین مطلب است که او روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است. اسماعیلی در زمان منصوریان هم یکی از ارکان اصلی تیم بود و در دربی گل زد. شاید هم او در جریان بازی با پرسپولیس یکی از گلزن‌های میدان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز