خبرگزاری کار ایران

وضعیت این روزهای استقلال به مدیریت سابق بستگی دارد

طباطبایی: امیدوارم استقلال با برتری در دربی از شرایط سخت خارج شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۶۹۲

سنگربان سابق استقلال تهران ابراز امیدواری کرد آبی‌ها با برتری برابر پرسپولیس دربی 88 را به نام خودشان ثبت کنند.

هادی طباطبایی در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از دربی 88 گفت: بازی بسیار سختی برای دو تیم است و همیشه حساسیت خودش را فارغ از جایگاه هر دو تیم داشته است. این نتیجه هم برای کادرفنی و بازیکنان اهمیت ویژه‌ای دارد. امیدوارم نمایش خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

او ادامه داد: وضعیت این روزهای استقلال به مدیریت سابق بستگی دارد و وقتی تیم سال گذشته حفظ نشده است اتفاقات اینگونه رخ داده است. به هر حال الان زمان این صحبت‌ها نیست و بعد از بازی می‌توان مفصل در این باره صحبت کرد اما امیدوارم استقلال با برتری در دربی از شرایط سخت خارج شود.

سنگربان سابق استقلال درخصوص انتخاب وینفرد شفر بین سیدحسین حسینی و سیدمهدی رحمتی گفت: این وظیفه سرمربی است که با توجه به عملکرد بازیکنان در تمرینات آنها را انتخاب کند و اظهار نظر در این باره آسان نیست. سعی می‌کنم در شرایط حساس در این خصوص زیاد صحبت نکنم.

طباطبایی درباره اینکه کدام بازیکنان می‌توانند فردا ستاره میدان باشند، اظهار داشت: تک ستاره بودن مهم نیست و البته برای تمامی بازیکنان استقلال آرزوی موفقیت دارم تا بهترین بازی را از آنها تماشا کنیم. در یک بازی حساس خیلی ستاره تعیین کننده نیست.

او درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی عنوان کرد: علاقه شخصی من برتری استقلال است و نتیجه دقیق آن را پیش بینی نمی‌کنم. امیدوارم پیروز و دست پر از زمین خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز