خبرگزاری کار ایران

امیر حسین اصلانیان در گفتگو با ایلنا:

پرسپولیس با روحیه‌ی خوبی که دارد فاتح دربی است / استقلال تمام کننده ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۰۴۱

امیرحسین اصلانیان در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس به صحبت پرداخت.

امیرحسین اصلانیان بازیکن اسبق سرخها درباره‌ی بازی پرسپولیس و الدحیل اظهار کرد: برد پرسپولیس در مقابل الدحیل در شرایط ویژه‌ای به ثمر رسید و کسی تصور این را نمی‌کرد که بعد از خوردن گل در نیمه اول پرسپولیس بتواند به بازی برگردد اما با کمک خدا و تلاش بازیکنان و کادرفنی توانست سه گل به الدحیل بزند و یاد خاطره‌ی بازی با آلیما را زنده کند. حتی دوستان من هم که به استادیوم رفته بودند بین دو نیمه استادیوم را ترک کردند و وقتی نتیجه بازی را شنیدند باورشان نمی‌شد که پرسپولیس صعود کرده است. امیدوارم در جدال با السد با برنامه تر از این باشیم و با تدابیر کادرفنی به نتیجه‌ی ایده‌آل برسیم و به فینال راه پیدا کنیم.

وی در مورد آستانه دربی در مورد این بازی گفت: دربی شرایط خاص خود را دارد و نمیشود این بازی را با هیچ مسابقه‌ای مقایسه کرد. من خودم در این مسابقه 4 بار به میدان رفتم و باخت، برد، مساوی و دعوا وتنش را تجربه کردم و خوب می‌توانم درک کنم این بازی چه شرایطی دارد.این بازی طوری است که مربیان سعی در نباختن دارند و دلیل این احتیاط این است که اگر بازی را ببازی هجمه‌ی سنگینی علیه مربی و بازیکنان درست می‌شود. بازیهایی هم که پر گل از آب درآمده به خاطر این بوده که در دقایق ابتدایی روی اشتباه بازیکنان دو تیم گلی زده شده و تیم شکست خورده از پیله‌ی احتیاط خارج شده و سعی در جبران شکست دارد به همین خاطر آن بازی محتاطانه را شاهد نیستیم و بازی پر گل از آب درمی‌آیدو.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد تفاوت دربی‌های گذشته و الآن نیز عنوان کرد: آن زمان به این شکل نبود که نهادهای نظارتی به این بازی ورود کنند و از بازیکنان  مربیان بخواهند که کاری نکنند تا مردم تحریک شوند و به آنها می‌گویند اگر مشکلی از جانب شما پیش بیاید که ورزشگاه دچار التهاب و حاشیه شود عواقب آن بر عهده‌ی خود آن شخص است اما در زمان ما نهایتا به یک ناهار و شام ختم می‌شد و می‌دیدیم که چه جنجال هایی درست می‌شد و حتی کار به کلانتری و بازداشتگاه نیز کشیده می‌شد.

اصلانیان در مورد شرایط استقلال نیز بیان داشت: استقلال استخوان‌بندی فصل گذشته خود را از دست داده و در گل زدن مشکل دارند و تمام کننده ندارند و روی اتفاقات گل می‌زنند وباید ببینیم می‌توانند دروازه‌ی پرسپولیس را باز کنند یا نه . اما امیدوارم بازی تماشاگر پسندی ارائه بدهند و تماشاگران از آن راضی باشند.

وی  در مورد پیش بینی خود از نتیجه بازی گفت: پرسپولیس از نظر روحی شرایط بهتری دارد و می‌تواند بازی را به نفع خود تمام کنند و امیدوارم این روحیه‌ی خوب خود را حفظ کرده و با راهنمایی‌های آقای برانکو بازی را به سود خود به پایان ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز