خبرگزاری کار ایران

در بازی رفت مقابل السد حذف شدیم

غفوری:دربی اهمیت دارد و برای ما خاص است / هواداران نگران نباشند جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۶۰

زننده آخرین گل دربی اکنون از امیدواری تیمش برای دستیابی دوباره به پیروزی مقابل پرسپولیس حرف می‌زند.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری مدافع استقلال معتقد است این تیم در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار بدشانسی شد وگرنه می‌توانست سه امتیاز را کسب کند. مدافع راست استقلال که در آخرین تقابل دو تیم موفق شد تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند اکنون و در آستانه دربی هشتاد و هشتم از انگیزه آبی‌پوشان برای پیروزی می‌گوید.

مقابل نساجی مازندران به تساوی رسیدید.

ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. چند موقعیت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. البته این را هم در نظر بگیرید که چمن ورزشگاه هموار نبود و ما در پاس دادن به یکدیگر دچار مشکل شدیم. فکر می‌کنم قبل از دربی، عملکردمان بد نبوده است.

خیلی‌ها معتقدند به خاطر دربی کمی محتاط بازی کردید.

اصلا چنین چیزی نیست. پیش از بازی، کادر فنی به ما گفته بود این بازی هم مانند سایر بازی‌ها سه امتیاز دارد. دربی فقط یک بازی خاص است که برای تماشاگران مهم است. ما در بازی با نساجی تمام تلاش‌مان را کردیم که سه امتیاز را کسب کنیم.

در این بازی از ابتدا به میدان رفتی.

من به دلیل سرماخوردگی که در قطر برایم به وجود آمده بود نتوانستم در آن دیدار از ابتدا به میدان بروم اما با روند بهبودی‌ام، در بازی مقابل نساجی در ترکیب ثابت قرار گرفتم. خیلی هم دوست داشتم گلزنی کنم تا سهمی در موفقیت تیمم داشته باشم.

قبول داری در نتیجه‌گیری موفق ظاهر نشده‌اید؟

درست است که ما بعضی از امتیازات را از دست داده‌ایم اما از هواداران می‌خواهم نگران نباشند. تیم‌ ما به زودی به هماهنگی کامل دست خواهد یافت و همانی خواهیم شد که هواداران می‌خواهند. به نظر من شرایط تیم بهتر است و در آینده بهتر از این هم خواهد شد.

در مورد دربی صحبت کن. پیش‌بینی‌ات از این بازی چیست؟

همان‌طور که گفتم این بازی برای هواداران خیلی مهم است. اهمیت این بازی را ما بازیکنان هم می‌دانیم. این بازی یک بازی خاص است. کاری هم به جایگاه دو تیم در جدول ندارد. امیدوارم بتوانیم در پایان دربی خوشحال از زمین خارج شویم.

پارسال توانستی در بازی برگشت دربی گلزنی کنی.

آن بازی گذشت و خوشحالم که گل سه امتیازی زدم. تلاش می‌کنم در بازی روز پنجشنبه برای تیمم مثمرثمر باشم تا تیم موفق به گلزنی شود.

فکر می‌کنید بتوانید مقابل پرسپولیس سه امتیاز را کسب کنید؟

کار سختی را دو تیم در پیش دارند زیرا هواداران هر دو تیم برد می‌خواهند و این کار را کمی سخت می‌کند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و بقیه‌اش دست خداست.

در آسیا هم مقابل السد ناکام ماندید.

من فکر می‌کنم حق‌ ما صعود به جمع چهار تیم پایانی بود. مقابل السد خیلی بدشانسی آوردیم. اگر در بازی رفت شکست نمی‌خوردیم، در بازی برگشت می‌توانستیم با پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کنیم. قسمت ما این بوده و تلاش می‌کنیم تا در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا این طلسم را بشکنیم.

گفتگو: حسن بابازاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز