خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از بازیکن ایرانی سلتاویگو

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۰۹

دنیس اکرت، مهاجم 21 ساله سلتاویگو است که اصالت ایرانی او، اخبار بسیاری درباره احتمال حضور او در تیم ملی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، اکرت که سال‌ها در رده‌های پایه فوتبال آلمان و باشگاه‌هایی نظیر کلن بازی کرده، دو فصلی است که به اسپانیا رفته و پیراهن سلتاویگو را پوشیده. او فصل قبل فقط برای تیم دوم سلتا در لیگ دسته سوم اسپانیا بازی کرد اما این فصل مورد توجه آنتونیو ماتیجویچ قرار گرفت و به پیراهن تیم اصلی رسید و حالا در ترکیب سلتا خوش می درخشد و بدل به بازیکن اصلی شده.

اکرت هفته اول و برای چند دقیقه مقابل اسپانیول فرصت بازی به‌دست آورد. او هفته دوم هم مقابل لوانته و در روز پیروزی 2 بر یک سلتا برای چند ثانیه به زمین رفت و البته هفته چهارم هم توانست مقابل خیرونا از دقیقه 66 وارد بازی شود و جای سیستو را بگیرد. دیداری که در نهایت با شکست 3 بر 2 سلتا مقابل خیرونا به پایان رسید.

سلتا در هفته پنجم لالیگا میزبان وایادولید بود. در ورزشگاه آبانسا بالایدوس و در حضور 16 هزار و 452 تماشاگر. دنیس اکرت مثل بازی‌های قبل روی نیمکت سلتا نشست تا شاید در ادامه به زمین برود و بازی کند. این اتفاق رخ نداد و اکرت مجبور شد 90 دقیقه روی نیمکت بنشیند و در حسرت بازی باقی بماند. این دیدار نیز با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا سلتا، 2 امتیاز ارزشمند بازی خانگی را از دست بدهد. سلتاویگو از 5 بازی 8 امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول لالیگا قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز