خبرگزاری کار ایران

استارت پرسپولیس با توپ پر برای دربی/ سید جلال و حاجی محبوب هواداران؛ بازگشت ماهینی و سوژه شدن آدام

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۳۳

تمرین پرسپولیس برای دیدار با استقلال از سر گرفته شد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۷ با حضور بازیکنان در رختکن و بدنسازی کوتاه و صحبت‌های برانکو آغاز شد و در ادامه بازیکنان با حضور در چمن از ساعت ۱۷:۳۰ به طور رسمی تمرین خود را زیر نظر برانکو و دیگر اعضای کادرفنی استارت زدند.

بازیکنان اصلی که در دیدار مقابل سپیدرود به میدان رفته بودند از جمع دیگر بازیکنان جدا شدند و به نرم دوی پرداختند تا اینچنین ریکاوری خود را پشت سر بگذارند.

حدود ۲۰۰ هوادار با حضور روی سکوها به شدت بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس در شوخی با سیدجلال حسینی زمانی که کاپیتان سرخپوشان توسط هواداران مورد تشویق قرار می‌گرفت به سمت هواداران رفتند و مدعی بودند همه آنها سیدجلال هستند. 

هواداران پرسپولیس در حاشیه تمرین به محمد انصاری بابت سالروز تولدش تبریک گفتند و شدت تشویق آنها باعث شد تا انصاری تمرین را برای لحظاتی رها کند و برای پاسخ به ابراز احساسات‌شان به سمت آنها برود.

حسین ماهینی که به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل سپیدرود به میدان نرفته بود، در تمرین گروهی حاضر شده و پا به پای دیگر بازیکنان مشغول انجام آیتم‌های مدنظر برانکو است.

در جریان تمرین یکی از هواداران از نوراللهی درخواست کرد تا پیراهن پرسپولیسی که به همراه دارد امضا کند که ابتدا این بازیکن اعلام کرد آن را به بعد تمرین موکول کند و بعد از آن با اصرار این هوادار به سمت سکو رفت و خواسته‌اش را برآورده کرد.

محسن ربیع خواه، هافبک مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز در جمع دیگر بازیکنان حضور یافته و به نظر می‌رسد شرایط بازگشت به تمرین را به دست آورده اما بعید است در دربی برانکو روی حضورش ریسک کند.

بازیکنان تیم اصلی بعد از دویدن دور زمین که در هر دور با گیر دادن کریم باقری به شجاع خلیل زاده همراه بود، به سمت وسط زمین رفتند و سپک تاکرا بازی کردند. ​علیرضا بیرانوند بعد از نیم ساعت از تمرینات دروازه‌بانی معاف شد تا به جمع بازیکنانی که در حال بازی سپک‌تاکرا بودند بپیوندد.در سمت دیگر زمین هم نفرات ذخیره که آدام همتی بعد از گل سه امتیازی ستاره آنها محسوب می‌شد با مارکو تمرینات بدنی را پشت سر گذاشتند. عبور از موانع، استارت کوتاه و بلند و پرش از موانع کوتاه در نظر گرفته شده بخش بعدی تمرین این گروه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز