خبرگزاری کار ایران

تیم بدترین‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال / سه استقلالی و یک آقای گل!

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۷۵

سه بازیکن از استقلال تهران در تیمی قرار دارند که در هفته هفتم لیگ برتر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال شب گذشته با برتری پرسپولیس در دقایق پایانی برابر سپیدرود رشت به پایان رسید و عملکرد برخی بازیکنان پایین‌تر از حد انتظار بود:

احسان مرادیان

سنگربان جوان فولاد خوزستان شب بدی را برابر سپاهان اصفهان تجربه کرد. مرادیان برابر شاگردان امیرقلعه نویی سه گل دریافت کرد تا ضعیف‌ترین دروازه بان هفته از حیث گل خورده باشد. فولاد خوزستان 8 امتیازی به همین دلیل و تفاضل گل بیشتر نسبت به ذوب آهن و پارس جنوبی جم که هم امتیاز هستند، در رتبه یازدهم جای دارد.

 

موسی کولیبالی

مدافع 25 ساله پس از پنج هفته طلسم گلزنی نفت مسجد سلیمان را در دیدار برابر سایپا شکست اما بازی موفقی را پشت سر نگذاشت. این بازیکن در دو گلی که نارنجی پوشان پس از 10 نفره شدن به ثمر رساندن نقش پررنگی داشت. عدم دقت کافی در مهار رضا اسدی و محمدرضا سلیمانی سبب شد تا شاگردان علیرضا مرزبان پیروزی در تهران را با شکست عوض کنند.

 

یعقوب کریمی

کاپیتان سابق استقلال تهران که از روزهای اوج فاصله گرفته نیمه دوم دیدار برابر پرسپولیس را از روی نیمکت تماشا کرد و علی کریمی ترجیح داد برای جلوگیری از پیشروی بیش از حد بازیکنان حریف از کناره‌های خط دفاعی او را حسین شنانی تعویض کند.

 

ساموئل سارفو

مدافع سایپا در شرایطی که شاگردان علی دایی به گل نیاز داشتند تا روند بازی خانگی را به سود خود به پایان برسانند، با خطای بی مورد از زمین بازی اخراج شد و نارنجی پوشان را در شرایط حساسی قرار داد.

 

فرزاد جعفری

مدافع کناره فولاد خوزستان در مقابله با عناصر تهاجمی سپاهان اصفهان نمایش غیرقابل قبولی داشت تا طلایی پوشان به سه گل روی فرار از بین خطوط دفاعی حریف دست پیدا کنند. فرار تند و تیز بازیکنان سپاهان بازیکنان دفاعی فولاد را آزار داد و نتیجه آن سه امتیاز ارزشمند برای رسیدن به رده سوم جدول رده بندی بود.

 

همام طارق

در روز تساوی استقلال تهران برابر نساجی مازندران، عنصر طراح حملات استقلال تهران نمایش ضعیفی داشت و با طارقی که در جدال با السد قطر یکی از بهترین‌ مهره‌های آبی پوشان بود تفاوت فراوانی داشت. استقلال در روزی که نیاز به سه امتیاز ارزشمند داشت با نمایش رو به پایین اغلب بازیکنانش در خارج از خانه متوقف شد.

 

محمدرضا مهدوی

سپیدرود رشت با وجود 90 دقیقه بازی تدافعی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران در نهایت با گل آدام همتی که مامور مهار آن هافبک باتجربه سفیدپوشان بود، شکست خورد. بازیکن پا به سن گذاشته در روند بازی سرعت مناسبی برای مهار بازیکنان هجومی پرسپولیس نداشت و در صحنه گل هم نتوانست مانع از شوتزنی همتی شود.

 

فرشید باقری

بازیکن آبی پوشان یکی از ضعیف ترین بازی‌های چند وقت اخیرش را به اجرا گذاشت و فاصله زیادی با روزهای درخشان در کنار امید ابراهیمی دارد. باقری که البته با غم از دست دادن پدرش مدتی سوگوار است فعلا در شرایط ایده آل به سر نمیبرد و بازی برابر نساجی هم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

 

مرتضی تبریزی

در روزی که همه استقلالی‌ها امید به گلزنی مهاجمان داشتند، تبریزی یکی از ناهماهنگ‌ترین بازیکنان بود. مهاجم تازه وارد آبی پوشان که به تازگی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد گلزنی کرده بود، نتوانست در گلزنی به حامد لک موفق ظاهر شود.

 

علی علیپور

آقای گل فصل گذشته در دیداری مناسب برای اضافه کردن گل زده به کارنامه‌ فصل جدیدش موقعیت‌های زیادی را از دست داد و مشهودترین آن ضربه در محوطه شش قدم بود که به طرز عجیبی دروازه خالی سپیدرود باز نشد و توپ به اوت رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز