خبرگزاری کار ایران

یکشنبه جذاب با فوتبال های اروپایی/ یووه و بارسا در فکر تداوم صدرنشینی؛ آرسنال و میلان به دنبال بازگشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۲۱۱

مسابقات فوتبال در نقاط مختلف اروپا پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، مسابقات فوتبال در نقاط مختلف اروپا و جهان امروز و امشب پیگیری می شود و به انجام می رسد که می تواند جذابیت های فراوانی را برای بینندگان این رشته به همراه داشته باشد:

رن-پاریسن ژرمن:

پاریسن ژرمن با برد در تمام بازی های پیشین خود و پس از شکست در چمپیونزلیگ باید رو در روی رن قرار بگیرد تا با یک برد شیرین دوباره روحیه از دست رفته خود را به دست بیاورد. بوفون هم در این مسابقه به ترکیب برمیگردد.

آرسنال اورتون:

تیمهای نهم و دوازدهم جدول رده بندی در حالی در ورزشگاه امارات به مصاف هم می روند که هر دو به شدت نیازمند پیروزی در این مسابقه هستند. آرسنال با امری برای اینکه از صدر جدول فاصله نگیرد باید تافی را در خانه شکست دهند. در سوی مقابل اورتون هم با نفراتی که جذب کرده اصلا رده دوازدهمی را برنمی تابد.

میلان آتالانتا:

اگر در این مسابقه هم میلان با گتوزو نتواند به برتری برسد علنا آنها در زمره انتهای جدولی ها قرار می گیرند. آنها با هم امتیاز خود یعنی آتالانتا باید پیکار کنند و برای پیروزی به میدان بروند. این بازی از ساعت 19:30 دقیقه آغاز می شود.

فروزینونه-یوونتوس:

آلگری و شاگردانش بعد از برد فوق العاده در خانه والنسیا قطعا نباید کار سختی در خانه فروزینونه داشته باشد. آنها باید مقابل تیم نوزدهم جدول قرار بگیرند و اگر به برتری برسند دوباره فاصله شان با ناپولی به سه افزایش پیدا می کند.

بارسلونا-خیرونا:

بارسا در خانه مقابل تیم دهم جدولی خیرونا قرار می گیرد. آبی اناری ها برای حفظ صدرنشینی باید تیمیس را شکست دهند که در دو مسابقه اخیرش به برتری رسیده است.

لیون-مارسی:

دوتیم باقدرت و پرافتخار فوتبال فرانسه که این روزها در حاشیه پاریس متمول قرار گرفته اند باید در ورزشگاه ژرلاند رو در روی هم قرار بگیرند. لیون و مارسی مدتهاست قافیه قهرمانی را به تیم پایتخت نشین باخته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز