خبرگزاری کار ایران

مهره‌های برنده جادوگر مشخص شد

ترکیب احتمالی سپیدرود مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۲۴

جادوگر در دیدار برابر تیم سابقش بعید است در ترکیب برنده مقابل ملوان بندرانزلی تغییراتی ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت پس از برتری مقابل ملوان بندرانزلی در دربی حساس الگیلانو، تمریناتش را در تهران دنبال کرده و امروز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال برابر پرسپولیس تهران قرار می‌گیرد.

در مقابل سپیدرود هم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در همین ورزشگاه آزادی بازی بزرگی را برابر الدحیل قطر به پیروزی رسیده و با روحیه بی نظیری در بازی امروز شرکت می‌کند.

از زمان معرفی علی کریمی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، شماره 8 سابق پرسپولیس دو مرتبه به عنوان سرمربی روی نیمکت سپیدرود حضور داشته و تقریبا از ترکیب همیشگی استفاده کرده است که به نظر می‌رسد در صورت نتیجه گیری برابر پرسپولیس تا نیم فصل اگر مصدوم یا محرومی نداشته باشد، از آنها استفاده کند.

در دیدار هفته ششم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، با نظر کریمی، ایمان صادقی، میلاد شیخ سلیمانی، میثم تهیدست، امین جوادی مقدم، میلاد قربانزاده، علی عزت کرامت، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، مهرداد بایرامی و امین منوچهری در ترکیب اصلی حضور داشتند و برای دیدار مقابل ملوان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صادقی و منوچهری از ترکیب خارج شدند تا فرصت به کوروش ملکی و محمد غلامی برسد.

یک امتیاز برابر صنعت و شکست ملوان فرصت مناسبی بود تا کریمی به ترکیبی که روانه میدان کرده اعتماد کند و به نظر می‌رسد بدون تغییر نسبت به بازی گذشته، شاگردانش را امروز برابر پرسپولیس قرار بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز